Novinky ze sociálních sítí za měsíc březen

Facebook spouští Layouts pro fotopříspěvky

Facebook zavádí novou možnost v rámci nástroje pro tvorbu příspěvků. Jmenuje se Layouts a nabízí řadu tematických rámečků a formátů, které můžete přidat k fotkám a vizuálně tak ozvláštnit Vaše posty.

https://newsfeed.cz/facebook-spousti-layouts-pro-fotoprispevky/

Facebook zavádí nové dynamické reklamy pro streamovací platformy

Facebook představil nové dynamické reklamy, které pomohou streamovacím platformám oslovit nové publikum na základě zájmů. Reklamy jim totiž automaticky zobrazí relevantní personalizovaný obsah, který je bude s největší pravděpodobností zajímat.

https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-nove-dynamicke-reklamy-pro-streamovaci-platformy/

Facebooku unikla data o více než půl miliardě uživatelů, v ČR se problém týká 1,3 milionu lidí

Uniklé informace mohou pomoci kybernetickým zločincům získat cenné informace, ti se následně mohou na internetu vydávat za cizí osoby.

https://tech.ihned.cz/internet/c1-66904790-facebooku-unikla-data-o-vice-nez-pul-miliarde-uzivatelu-v-cr-se-problem-tyka-1-3-milionu-lidi

Facebook umožní vypnout komentáře u příspěvků

Facebook nově povolí uživatelům a stránkám určit, kdo může a nemůže komentovat jejich veřejné příspěvky. Dále pak spouští nové filtrování příspěvků ve feedu. Cílem obou novinek je lepší kontrola obsahu, který zveřejňujete a vidíte.

https://newsfeed.cz/facebook-umozni-vypnout-komentare-u-prispevku/

Instagram rozšiřuje IGTV reklamy do Evropy

Po roce testování a postupném rozšiřování IGTV reklam je Instagram poprvé přivádí na náš kontinent. Nově budou k dispozici ve Velké Británii, což je první vlaštovka pro další evropské tvůrce a inzerenty.

https://newsfeed.cz/instagram-rozsiruje-igtv-reklamy-do-evropy/

Facebook testuje nové označení příspěvků

Facebook hledá způsob, jak poskytnout více kontextu u příspěvků stránek. Proto nyní zkouší nový typ označení, které sdělí, zda je stránka oficiální, fanouškovská nebo například satirická.

https://newsfeed.cz/facebook-testuje-nove-oznaceni-prispevku/

Facebook Analytics v červnu skončí

Analytický nástroj Facebook Analytics přestane být od 30. června k dispozici. Do té doby k němu budete mít standardní přístup, poté nadobro zmizí. Dobrá zpráva je, že už dnes Facebook nabízí další nástroje, díky kterým snadno zjistíte, jak si vaše reklamy a příspěvky vedou.

https://newsfeed.cz/facebook-analytics-v-cervnu-skonci/

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru