Novinky ze sociálních sítí za měsíc říjen

Instagram prodlužuje délku live videí a přidává archiv živých vysílání

Instagram oznámil tři novinky, které se týkají živých přenosů a které Vám mají pomoci získat z live videí maximum. Těšit se můžete na prodlouženou délku živých videí, nový archiv nebo aktualizované vyhledávání dalšího live videoobsahu.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-prodluzuje-delku-live-videi

Facebook zavádí snazší přístup k chronologickému feedu

Po měsících testování spouští Facebook několik variant, jak může vypadat Váš News Feed. Novinka je dostupná stále většímu počtu uživatelů a představuje novou výzvu pro Facebookové stránky.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-snazsi-pristup-k-chronologickemu-feedu/

Facebook zdokonaluje nástroj pro automatický překlad jazyků

Facebook oznámil nový pokrok v nástroji pro automatický překlad světových jazyků. Ten zlepší komunikaci mezi firmami a uživateli po celém světě a nabídne nové marketingové příležitosti.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-zdokonaluje-nastroj-pro-automaticky-preklad-jazyku/

Novinky v nakupování: Nová publika, tagování produktů v reklamách a další

Vánoce se blíží, a tak sociální sítě zavádí nové reklamní nástroje, které vám pomohou během největší nákupní sezóny roku. Těšit se můžete na Instagram reklamy s možností označování produktů, dvě nová nákupní publika a další novinky.

Zdroj: https://newsfeed.cz/novinky-v-nakupovani

Facebook zavádí nové Centrum účtů

Facebook podnikl další krok ke sjednocení všech svých aplikací. Nové Centrum účtů umožní spravovat a kontrolovat Vaše propojení napříč aplikacemi.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-nove-centrum-uctu/

Jak maximalizovat efekt skrytých titulků ve videích

Facebook zveřejnil nové tipy, jak zvýšit efektivitu skrytých automatických titulků ve videích. Ty navazují na sérii videí, kde Facebook spolu s dalšími experty radí, jak dostat z videí to nejlepší.

Zdroj: https://newsfeed.cz/jak-maximalizovat-efekt-skrytych-titulku-ve-videich/

Facebook testuje nové možnosti spojení s předplatiteli

Facebook experimentuje s novými způsoby, jak by se mohli vydavatelé lépe propojit se svými předplatiteli a jak by mohli uživatelé sledovat placený mediální obsah přímo na Facebooku bez jakéhokoliv omezení.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-testuje-nove-moznosti-spojeni-s-predplatiteli/

Instagram zavádí videoreklamy s odkazem do IGTV

Instagram rozšiřuje možnosti videoreklam, které běží na jeho platformě. Nově povedou i do IGTV.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-zavadi-videoreklamy-s-odkazem-do-igtv/

Facebook zavádí nové nástroje pro bezpečnost značek u videoreklam

Facebook zveřejnil nové kontrolní prvky pro video reklamy, aby inzerenti mohli lépe hlídat, kde se jejich kampaně zobrazují. Novinky zahrnují vyloučení témat či seznamy povolených vydavatelů.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-nove-nastroje

Instagram testuje nové omezení nevhodných komentářů

Instagram přidá nové nástroje, kterými chce omezit kyberšikanu v aplikaci a ochránit především mladší publika. Umožní například automaticky schovat urážlivé komentáře.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-testuje-nove-omezeni-nevhodnych-komentaru/

Instagram Shops: Jak je nastavit a maximalizovat jejich efekt

Instagram zveřejnil novou sadu tipů, jak založit, nastavit a přizpůsobit Instagram Shops a díky tomu oslovit potenciální zákazníky na platformě. Inspirujte se.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-shops-jak-je-nastavit-a-maximalizovat-jejich-efekt/

Instagram přidává audio prvky do Reels, nákupy v IGTV i mapu Stories

Reels na Instagramu nabídnou další nové funkcionality. Nedávno se týkaly delších klipů a editačních nástrojů, nyní jde primárně o audio prvky. Novinky chystá síť také pro Stories, IGTV i pro aplikaci samotnou.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-pridava-nove-audio-prvky

Novinky ve skupinách: automatické moderování, analytiky a propagace

Facebook ohlásil sadu nových prvků, které chystá pro skupiny. Na Communities Summitu také poskytl větší vhled do toho, jak se skupiny používají, jak je to s engagementem a další zajímavosti, které se hodí jak správcům, tak i marketérům.

Zdroj: https://newsfeed.cz/novinky-ve-skupinach

Facebook odstraní 28 denní atribuční model pro konverze z reklam

Z možností Facebook reklam zmizí 28 denní atribuční okno. Což znamená, že inzerenti již nebudou moci sledovat přímé akce založené na kampaních v rámci delšího časového horizontu.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-odstrani-28denni-atribucni-model


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy, rady a novinky
Novinky ze sociálních sítí za měsíc duben

Novinek na sociálních sítích přibývá jako hub po dešti. Tak jsme tu s další várkou novinek, ať máte stále nejaktuálnější informace a víte, co se právě děje.

Celý článek
Novinky z marketingu duben

Jaro se začíná probouzet a s ním také spousta novinek z marketingu. Další várka novinek ze světa marketingu je tu pěkně za čerstva. Příjemné čtení.

Celý článek
Marketingový kalendář 2021

Aby Vám neutekl žádný důležitý den roku, je tu pro Vás marketingový kalendář 2021. Buďte v obraze a pohlídejte si významné dny v roce s námi.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc březen

S jarem tu máme i další novinky ze sociálních sítí. A když budete mít štěstí, můžete si je přečíst třeba pěkně na terase na sluníčku. Jaké jsou novinky na Facebooku nebo Instagramu, se dozvíte právě teď.

Celý článek

Všechny kategorie

Top