Novinky ze sociálních sítí za měsíc říjen

Instagram prodlužuje délku live videí a přidává archiv živých vysílání

Instagram oznámil tři novinky, které se týkají živých přenosů a které Vám mají pomoci získat z live videí maximum. Těšit se můžete na prodlouženou délku živých videí, nový archiv nebo aktualizované vyhledávání dalšího live videoobsahu.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-prodluzuje-delku-live-videi

Facebook zavádí snazší přístup k chronologickému feedu

Po měsících testování spouští Facebook několik variant, jak může vypadat Váš News Feed. Novinka je dostupná stále většímu počtu uživatelů a představuje novou výzvu pro Facebookové stránky.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-snazsi-pristup-k-chronologickemu-feedu/

Facebook zdokonaluje nástroj pro automatický překlad jazyků

Facebook oznámil nový pokrok v nástroji pro automatický překlad světových jazyků. Ten zlepší komunikaci mezi firmami a uživateli po celém světě a nabídne nové marketingové příležitosti.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-zdokonaluje-nastroj-pro-automaticky-preklad-jazyku/

Novinky v nakupování: Nová publika, tagování produktů v reklamách a další

Vánoce se blíží, a tak sociální sítě zavádí nové reklamní nástroje, které vám pomohou během největší nákupní sezóny roku. Těšit se můžete na Instagram reklamy s možností označování produktů, dvě nová nákupní publika a další novinky.

Zdroj: https://newsfeed.cz/novinky-v-nakupovani

Facebook zavádí nové Centrum účtů

Facebook podnikl další krok ke sjednocení všech svých aplikací. Nové Centrum účtů umožní spravovat a kontrolovat Vaše propojení napříč aplikacemi.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-nove-centrum-uctu/

Jak maximalizovat efekt skrytých titulků ve videích

Facebook zveřejnil nové tipy, jak zvýšit efektivitu skrytých automatických titulků ve videích. Ty navazují na sérii videí, kde Facebook spolu s dalšími experty radí, jak dostat z videí to nejlepší.

Zdroj: https://newsfeed.cz/jak-maximalizovat-efekt-skrytych-titulku-ve-videich/

Facebook testuje nové možnosti spojení s předplatiteli

Facebook experimentuje s novými způsoby, jak by se mohli vydavatelé lépe propojit se svými předplatiteli a jak by mohli uživatelé sledovat placený mediální obsah přímo na Facebooku bez jakéhokoliv omezení.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-testuje-nove-moznosti-spojeni-s-predplatiteli/

Instagram zavádí videoreklamy s odkazem do IGTV

Instagram rozšiřuje možnosti videoreklam, které běží na jeho platformě. Nově povedou i do IGTV.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-zavadi-videoreklamy-s-odkazem-do-igtv/

Facebook zavádí nové nástroje pro bezpečnost značek u videoreklam

Facebook zveřejnil nové kontrolní prvky pro video reklamy, aby inzerenti mohli lépe hlídat, kde se jejich kampaně zobrazují. Novinky zahrnují vyloučení témat či seznamy povolených vydavatelů.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-nove-nastroje

Instagram testuje nové omezení nevhodných komentářů

Instagram přidá nové nástroje, kterými chce omezit kyberšikanu v aplikaci a ochránit především mladší publika. Umožní například automaticky schovat urážlivé komentáře.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-testuje-nove-omezeni-nevhodnych-komentaru/

Instagram Shops: Jak je nastavit a maximalizovat jejich efekt

Instagram zveřejnil novou sadu tipů, jak založit, nastavit a přizpůsobit Instagram Shops a díky tomu oslovit potenciální zákazníky na platformě. Inspirujte se.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-shops-jak-je-nastavit-a-maximalizovat-jejich-efekt/

Instagram přidává audio prvky do Reels, nákupy v IGTV i mapu Stories

Reels na Instagramu nabídnou další nové funkcionality. Nedávno se týkaly delších klipů a editačních nástrojů, nyní jde primárně o audio prvky. Novinky chystá síť také pro Stories, IGTV i pro aplikaci samotnou.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-pridava-nove-audio-prvky

Novinky ve skupinách: automatické moderování, analytiky a propagace

Facebook ohlásil sadu nových prvků, které chystá pro skupiny. Na Communities Summitu také poskytl větší vhled do toho, jak se skupiny používají, jak je to s engagementem a další zajímavosti, které se hodí jak správcům, tak i marketérům.

Zdroj: https://newsfeed.cz/novinky-ve-skupinach

Facebook odstraní 28 denní atribuční model pro konverze z reklam

Z možností Facebook reklam zmizí 28 denní atribuční okno. Což znamená, že inzerenti již nebudou moci sledovat přímé akce založené na kampaních v rámci delšího časového horizontu.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-odstrani-28denni-atribucni-model

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru