Novinky ze sociálních sítí za měsíc srpen

Facebook testuje aplikace pro koláže a předpovědi

Experimentální tým Facebooku NPE uvedl další aplikace. Nástroj s názvem E.gg umožní vytvářet atraktivní koláže. Aplikace Forecast zase slouží k předpovědím budoucnosti.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-testuje-aplikace

Facebook objasnil možnosti používání hudby ve videích

Jak použít hudbu ve vašem video příspěvku, abyste neporušili autorská práva a Facebook vám ho nesmazal? To vysvětlují aktualizované zásady. Nově se týkají i živých vysílání na Facebooku a Instagramu.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-objasnil-moznosti-pouzivani-hudby

Facebook přidává do skupin sponzorované partnerské příspěvky

Facebook pokračuje v podpoře engagementu ve skupinách a zároveň hledá nové možnosti pro firmy. V tomto duchu naposledy představil reklamy ve feedu skupin, teď přichází se sponzorovanými partnerskými příspěvky.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-pridava-do-skupin-sponzorovane

Facebook testuje nové statistiky příspěvků ve skupinách

Facebook přidá do skupin další prvek. Nové přehledy zobrazí úspěšnost příspěvků a nabídnou větší kontext, jak lidé reagují na aktualizace.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-testuje-nove-statistiky-prispevku

WhatsApp umožní vyhledávat informace na Googlu

WhatsApp zavedl novou funkcionalitu, která umožní okamžitě vyhledat kontext zprávy pomocí Googlu a ověřit si, zda je často přeposílaná zpráva pravdivá. Chce tím zpomalit šíření dezinformací.

Zdroj: https://newsfeed.cz/whatsapp-umozni-vyhledavat-informace

Facebook zavádí placené online události

Facebook spustil placené události, aby pomohl firmám generovat přímý zisk během covidové krize, kdy se lidé nemohou účastnit akcí osobně. Placené online události jsou k dispozici už i v Česku.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-zavadi-placene-online-udalosti

Facebook odstraní dalších tisíc možností cílení reklam

Facebook začal odstraňovat více než tisíc možností cílení reklam. Patří do nich ty, které se nepoužívají tak často nebo které replikují jiné kategorie.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-odstrani-dalsich-tisic-moznosti

Facebook mění vzhled na webu

Klasický design Facebooku, jak ho dneska znáte z webového rozhraní, se změní. Na nový vzhled se můžeme těšit už v září.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-meni-vzhled-na-webu

Facebook zakládá skupinu pro zavedení plateb v aplikaci

Se Shops udělal Facebook velký krok k tomu stát se e-commerce platformou. Teď je na čase vrhnout se na vývoj a integraci platebních systémů, aby bylo možné dokončit nákup přímo v aplikaci. Z tohoto důvodu založil novou skupinu.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-zaklada-skupinu


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy, rady a novinky
Atribuční modely na Facebooku

Pro dohledání cesty zákazníka je Facebook Atribuce jako stvořená. Tento nástroj Vám ukáže, co nákupu předcházelo a na jaký obsah zákazník reagoval. Více si řekneme v dnešním článku.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc srpen

Je tu nový měsíc a s ním další souhrn novinek ze světa sociálních sítí za měsíc srpen. Tak se na ně pojďte podívat spolu s námi.

Celý článek
Poslední letní novinky - srpen 2020

Léto je již možná u konce, ale poslední letní aktuality z oblasti online marketingu přichází na řadu právě teď. Tak se pohodlně usaďte a pojďte se s námi podívat na žhavé srpnové novinky.

Celý článek
Optimalizujte zdroje produktů. My Vám řekneme proč

Google zavádí novinku v Nákupech, kde nově u produktů začíná zobrazovat “Materiál”. Více o novince v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top