Novinky ze sociálních sítí za únor

Brandové vs. Direct Response kampaně: Co funguje lépe?

Měli byste investovat více do budování značky nebo do kampaní, které mají okamžitou odezvu? Na to vám odpoví nový průzkum Facebooku, který porovnával oba typy reklamních kampaní.

https://newsfeed.cz/brandove-vs-direct-response-kampane-co-funguje-lepe/

Jak maximalizovat placené online události?

Placené online události zavedl Facebook v srpnu 2020. Pomocí živého vysílání pomáhá firmám a podnikatelům, aby se mohli spojit s klienty na internetu a generovaly příjem přímo na Facebooku. Teď sociální síť připravila několik tipů, jak z vašich online událostí získat ještě více.

https://newsfeed.cz/jak-maximalizovat-placene-online-udalosti/

Novinky o IDFA: Kampaň pro uživatele, změny na Facebooku, nové přihlašování do aplikací

Změny ohledně shromažďování dat majitelů zařízení s iOS 14 se blíží. Proto Facebook přináší další tři novinky, které vám s touto situací pomohou. Jednak spustil osvětovou reklamní kampaň, dále mění některé věci na platformě a pro vývojáře připravil nové parametry přihlašování do aplikací.

https://newsfeed.cz/novinky-o-idfa-kampan-pro-uzivatele-zmeny-na-facebooku-nove-prihlasovani-do-aplikaci/

Facebook a Instagram zavádí společné zprávy

Integrace všech komunikátorů, které patří do rodiny Facebooku, je cílem letošního roku. Facebook už spojil Messenger a Instagram Direct a nyní přichází na řadu propojení Facebooku s Instagramem.

https://newsfeed.cz/facebook-a-instagram-zavadi-spolecne-zpravy/

Nano Influenceři: Kdo jsou a jak s nimi můžete pracovat

Spolupráce s influencery nemusí znamenat, že sáhnete po zvučných jménech s obrovskou komunitou kolem sebe. Zajímavou hodnotu vám mohou přinést i takzvaní nano influenceři s malým, ale o to angažovanějším a relevantnějším publikem.

https://newsfeed.cz/nanoinfluenceri-kdo-jsou-a-jak-s-nimi-muzete-pracovat/

Facebook vyvíjí vlastní verzi aplikace Clubhouse

Facebook pracuje na nové audio aplikaci. Ta má sloužit stejnému účelu jako aplikace Clubhouse, jež v poslední době zaznamenala rapidní nárůst uživatelů.

https://newsfeed.cz/facebook-vyviji-vlastni-verzi-aplikace-clubhouse/

Nový web pomůže marketérům se změnami IDFA

Apple vloni oznámil, že s aktualizovaným operačním systémem iOS 14 znemožní aplikacím sbírat unikátní identifikační čísla mobilních zařízení (IDFA), která se používají pro cílení a měření reklam. S blížícími se změnami proto Facebook spustil nový mini web věnovaný alternativním možnostem reklam a nástrojů v rámci Audience Network.

https://newsfeed.cz/novy-web-pomuze-marketerum-se-zmenami-idfa/

Instagram umožní obnovit smazané příspěvky

Instagram přidal novou funkcionalitu, kterou ocení každý správce a uživatel. Nová složka umožní obnovit jakýkoliv příspěvek, který jste smazali, a to po dobu 30 dnů.

https://newsfeed.cz/instagram-umozni-obnovit-smazane-prispevky/

Instagram zavádí živé vysílání s více účastníky

Na konci února plánuje Instagram spustit živé vysílání Instagram Live, do kterého se může zapojit více účastníků. Jedná se o skupinové live video až pro 4 lidi.

https://newsfeed.cz/instagram-zavadi-zive-vysilani-s-vice-ucastniky/

Facebook omezí politický obsah ve feedu

Facebook zahájil nový test, ve kterém plánuje omezit zobrazování politického obsahu v News Feedu. Chce tak zabránit dopadům přemíry rozporuplných diskusí u politických příspěvků, které vedou k nezájmu, až odcházení uživatelů.

https://newsfeed.cz/facebook-omezi-politicky-obsah-ve-feedu/

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru