Novinky ze sociálních sítí září 2020

Obsah, který Facebook vyloučí ze svých doporučení

Facebook vydal seznam témat, která nebude doporučovat uživatelům. Chce tím zlepšit transparentnost a poskytnout více informací o tom, jakým způsobem zobrazuje obsah ve feedu a vyhledávání.

Zdroj: https://newsfeed.cz/obsah-ktery-facebook-vylouci

Watch nabídne nové nástroje personalizace a statistiky výkonu videí

Přes 1,25 miliardy uživatelů sleduje každý měsíc videa ve Facebook Watch. Počet diváků Watch se navíc od loňského roku zdvojnásobil. Facebook proto chce popularitu platformy ještě víc podpořit a přidává několik nových nástrojů pro personalizaci obsahu i nové analytiky pro tvůrce.

Zdroj: https://newsfeed.cz/watch-nabidne-nove-nastroje

Facebook přidal nové nastavení pro stránky

Facebook chce dát uživatelům větší kontrolu nad konkrétními příspěvky od stránek, které sledují. Do nastavení proto přidává nové možnosti.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-pridal-nove-nastaveni-pro-stranky/

Facebook a Instagram testují crosspostování Stories

Facebook testuje novou funkcionalitu, která prohloubí integraci s Instagramem. Díky ní bude možné sledovat Instagram Stories přímo mezi Stories na Facebooku.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-a-instagram-testuji

Instagram testuje novinky pro Reels a Shops

Instagram přidá samostatnou ikonku Reels do hlavní navigační lišty aplikace. Současně s tím testuje optimální umístění nové záložky Shops. Novinkou jsou i doporučená Reels videa a měsíční trendy.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-testuje-umisteni-ikon

Facebook ohlásil nový limit počtu reklam na stránku

Loni v listopadu Facebook oznámil, že omezí počet reklam, které může firemní stránka spustit současně. Nyní načrtl přesněji, o jaké limity se jedná a kdy začnou omezení platit.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-ohlasil-novy-limit

Facebook vylepšuje reklamy pro automotive

Loni Facebook představil Automotive Inventory ads, které umožňují prodejcům aut oslovit potenciální kupce vozů. Nyní reklamy vylepšuje o další funkce optimalizace pro mobilní zařízení, které poskytnou ještě více příležitostí.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-vylepsuje-reklamy

Creator Studio nabídne testování organických video postů

Facebook zavede nový nástroj pro testování organických video příspěvků, který pomůže tvůrcům A/B testovat jejich obsah. Funkcionalita bude součástí Creator Studia.

Zdroj: https://newsfeed.cz/creator-studio

Facebook spustil nástroj Business Suite

Facebook zavedl nový nástroj pro správu obsahu na Facebooku a Instagramu. Facebook Business Suite je určený pro malé firmy, které mohou spravovat všechny své stránky z jednoho místa. 

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-spustil-nastroj

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru