Novinky ze sociálních sítí září 2020

Obsah, který Facebook vyloučí ze svých doporučení

Facebook vydal seznam témat, která nebude doporučovat uživatelům. Chce tím zlepšit transparentnost a poskytnout více informací o tom, jakým způsobem zobrazuje obsah ve feedu a vyhledávání.

Zdroj: https://newsfeed.cz/obsah-ktery-facebook-vylouci

Watch nabídne nové nástroje personalizace a statistiky výkonu videí

Přes 1,25 miliardy uživatelů sleduje každý měsíc videa ve Facebook Watch. Počet diváků Watch se navíc od loňského roku zdvojnásobil. Facebook proto chce popularitu platformy ještě víc podpořit a přidává několik nových nástrojů pro personalizaci obsahu i nové analytiky pro tvůrce.

Zdroj: https://newsfeed.cz/watch-nabidne-nove-nastroje

Facebook přidal nové nastavení pro stránky

Facebook chce dát uživatelům větší kontrolu nad konkrétními příspěvky od stránek, které sledují. Do nastavení proto přidává nové možnosti.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-pridal-nove-nastaveni-pro-stranky/

Facebook a Instagram testují crosspostování Stories

Facebook testuje novou funkcionalitu, která prohloubí integraci s Instagramem. Díky ní bude možné sledovat Instagram Stories přímo mezi Stories na Facebooku.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-a-instagram-testuji

Instagram testuje novinky pro Reels a Shops

Instagram přidá samostatnou ikonku Reels do hlavní navigační lišty aplikace. Současně s tím testuje optimální umístění nové záložky Shops. Novinkou jsou i doporučená Reels videa a měsíční trendy.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-testuje-umisteni-ikon

Facebook ohlásil nový limit počtu reklam na stránku

Loni v listopadu Facebook oznámil, že omezí počet reklam, které může firemní stránka spustit současně. Nyní načrtl přesněji, o jaké limity se jedná a kdy začnou omezení platit.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-ohlasil-novy-limit

Facebook vylepšuje reklamy pro automotive

Loni Facebook představil Automotive Inventory ads, které umožňují prodejcům aut oslovit potenciální kupce vozů. Nyní reklamy vylepšuje o další funkce optimalizace pro mobilní zařízení, které poskytnou ještě více příležitostí.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-vylepsuje-reklamy

Creator Studio nabídne testování organických video postů

Facebook zavede nový nástroj pro testování organických video příspěvků, který pomůže tvůrcům A/B testovat jejich obsah. Funkcionalita bude součástí Creator Studia.

Zdroj: https://newsfeed.cz/creator-studio

Facebook spustil nástroj Business Suite

Facebook zavedl nový nástroj pro správu obsahu na Facebooku a Instagramu. Facebook Business Suite je určený pro malé firmy, které mohou spravovat všechny své stránky z jednoho místa. 

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-spustil-nastroj


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy a rady v online
Jaká inzerce je pro mě vhodná?

Pokud se teprve rozkoukáváte ve světě podnikání, jistě jste si už položili otázku, která inzerce je vhodná právě pro Vaše podnikání. Dnešní článek Vám může pomoci v rozhodování.

Celý článek
Průvodce reklamy na YouTube - Jaký typ kampaně zvolit?

Dnes se podíváme, jaké všechny typy kampaní můžete tvořit na kanálu YouTube. Na výběr máme několik možností. Co, která reklama umí a v čem Vám může pomoci. Také doporučení, jak je použít.

Celý článek
Atribuční modely

Většina z Vás, kteří se pohybují ve světě online kampaní termín “atribuce” jistě znají (a jistě nejen oni, protože tento termín se nevztahuje pouze k marketingu). Pro ty ostatní si termín objasníme a ukážeme si, kdy je vhodné použít jaký model.

Celý článek
Proč vůbec inzerovat v online světě

Chcete vyzkoušet online inzerci a stále váháte? Pojďme se spolu podívat, co taková online inzerce obnáší a v čem vám bude přínosná. Odpovědi na vaše otázky naleznete v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top