Novinky ze sociálních sítí září 2020

Obsah, který Facebook vyloučí ze svých doporučení

Facebook vydal seznam témat, která nebude doporučovat uživatelům. Chce tím zlepšit transparentnost a poskytnout více informací o tom, jakým způsobem zobrazuje obsah ve feedu a vyhledávání.

Zdroj: https://newsfeed.cz/obsah-ktery-facebook-vylouci

Watch nabídne nové nástroje personalizace a statistiky výkonu videí

Přes 1,25 miliardy uživatelů sleduje každý měsíc videa ve Facebook Watch. Počet diváků Watch se navíc od loňského roku zdvojnásobil. Facebook proto chce popularitu platformy ještě víc podpořit a přidává několik nových nástrojů pro personalizaci obsahu i nové analytiky pro tvůrce.

Zdroj: https://newsfeed.cz/watch-nabidne-nove-nastroje

Facebook přidal nové nastavení pro stránky

Facebook chce dát uživatelům větší kontrolu nad konkrétními příspěvky od stránek, které sledují. Do nastavení proto přidává nové možnosti.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-pridal-nove-nastaveni-pro-stranky/

Facebook a Instagram testují crosspostování Stories

Facebook testuje novou funkcionalitu, která prohloubí integraci s Instagramem. Díky ní bude možné sledovat Instagram Stories přímo mezi Stories na Facebooku.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-a-instagram-testuji

Instagram testuje novinky pro Reels a Shops

Instagram přidá samostatnou ikonku Reels do hlavní navigační lišty aplikace. Současně s tím testuje optimální umístění nové záložky Shops. Novinkou jsou i doporučená Reels videa a měsíční trendy.

Zdroj: https://newsfeed.cz/instagram-testuje-umisteni-ikon

Facebook ohlásil nový limit počtu reklam na stránku

Loni v listopadu Facebook oznámil, že omezí počet reklam, které může firemní stránka spustit současně. Nyní načrtl přesněji, o jaké limity se jedná a kdy začnou omezení platit.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-ohlasil-novy-limit

Facebook vylepšuje reklamy pro automotive

Loni Facebook představil Automotive Inventory ads, které umožňují prodejcům aut oslovit potenciální kupce vozů. Nyní reklamy vylepšuje o další funkce optimalizace pro mobilní zařízení, které poskytnou ještě více příležitostí.

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-vylepsuje-reklamy

Creator Studio nabídne testování organických video postů

Facebook zavede nový nástroj pro testování organických video příspěvků, který pomůže tvůrcům A/B testovat jejich obsah. Funkcionalita bude součástí Creator Studia.

Zdroj: https://newsfeed.cz/creator-studio

Facebook spustil nástroj Business Suite

Facebook zavedl nový nástroj pro správu obsahu na Facebooku a Instagramu. Facebook Business Suite je určený pro malé firmy, které mohou spravovat všechny své stránky z jednoho místa. 

Zdroj: https://newsfeed.cz/facebook-spustil-nastroj


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy, rady a novinky
Novinky ze sociálních sítí září 2020

Září uteklo jako voda, zato přineslo spoustu zajímavých novinek ze světa sociálních sítí, jejichž přehled Vám teď přinášíme. Přejeme příjemné čtení.

Celý článek
Novinky září 2020

Pravidelná dávka novinek je tu. Ačkoliv září bylo na novinky poměrně skoupé, přesto Vám přinášíme to nejzajímavější z online světa. Přejeme Vám příjemné čtení.

Celý článek
Atribuční modely na Facebooku

Pro dohledání cesty zákazníka je Facebook Atribuce jako stvořená. Tento nástroj Vám ukáže, co nákupu předcházelo a na jaký obsah zákazník reagoval. Více si řekneme v dnešním článku.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc srpen

Je tu nový měsíc a s ním další souhrn novinek ze světa sociálních sítí za měsíc srpen. Tak se na ně pojďte podívat spolu s námi.

Celý článek

Všechny kategorie

Top