Facebook zvažuje skrytí počtu liků pro firmy i běžné uživatele

Instagram touto novinkou šokoval před několika měsíci, nyní mateřská společnost Facebook uvažuje o tom, že udělá totéž.
Podle TechCrunch, “Facebook pravděpodobně brzy začne skrývat ukazatel liků v příspěvcích na hlavní stránce, a to proto, aby chránil uživatele před závistí a odrazoval je od autocenzury.
Jinými slovy, Facebook si je vědom faktu, že uživatelé i značky mažou svůj obsah podle toho, kolik dané příspěvky nasbíraly liků, a chce tomuto chování zabránit.

Vypadat by to mělo následovně - pokud se příspěvek líbí někomu z vašich facebookových přátel, uvidíte jeho jméno. Mimo tento údaj zůstane ale vše ostatní skryto.

Zdroj: https://techcrunch.com/2019/09/02/facebook-hidden-likes/


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Instagram chystá nové prohlížení Stories

Už to víte? Instagram testuje vertikální feed pro Stories. To tedy znamená swajpovat dolů a nahoru. Uvidíme, zda toto testování bude úspěšné a budeme si zvykat na nové listování.

Celý článek
5 faktů o internetu, které jste možná nevěděli

Ačkoliv je internet fenoménem, který všichni důvěrně známe a denně ho používáme, málokdo z nás o něm ví základní fakta. Dnes si řekneme, co jste nejspíš ještě nevěděli.

Celý článek
Google vs. Seznam

Zajímá Vás, jak si vedou ve vyhledávání dva největší internetové vyhledávače v Česku? Který z nich se těší větší oblibě a na kterém je výhodnější inzerovat? To vše se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Změna v přehledech míst v Google Ads aneb Konec geografickému a zeměpisnému přehledu

Google nezahálí a zavádí jednu novinku za druhou. Možná jste si již všimli, že došlo k další změně u kampaní v Google Ads, tentokrát v geografickém přehledu míst. Pojďte se teď s námi podívat, jak tato změna vypadá v praxi.

Celý článek

Všechny kategorie

Top