Facebook zvažuje skrytí počtu liků pro firmy i běžné uživatele

Instagram touto novinkou šokoval před několika měsíci, nyní mateřská společnost Facebook uvažuje o tom, že udělá totéž.
Podle TechCrunch, “Facebook pravděpodobně brzy začne skrývat ukazatel liků v příspěvcích na hlavní stránce, a to proto, aby chránil uživatele před závistí a odrazoval je od autocenzury.
Jinými slovy, Facebook si je vědom faktu, že uživatelé i značky mažou svůj obsah podle toho, kolik dané příspěvky nasbíraly liků, a chce tomuto chování zabránit.

Vypadat by to mělo následovně - pokud se příspěvek líbí někomu z vašich facebookových přátel, uvidíte jeho jméno. Mimo tento údaj zůstane ale vše ostatní skryto.

Zdroj: https://techcrunch.com/2019/09/02/facebook-hidden-likes/


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Google Chrome rozšiřuje snahu o blokování reklam ve videu

Pojďme se společně podívat na další snahy o blokování reklam ze strany společnosti Google, tentokrát v oblasti videí.

Celý článek
Letos v Česku očekáváme útratu v reklamě 121 miliardy korun

Hlavní důvod růst mediálního trhu je digitální reklama, do které investuje čím dál více firem.

Celý článek
Chcete mít více objednávek než kdy jindy? Odpověď je SEO

Podívejte se s námi na naši malou případovou studii, kdy jsme chirurgovi přinesli tolik pacientů, že nestíhal objednávat.

Celý článek

Všechny kategorie

Top