Facebook zvažuje skrytí počtu liků pro firmy i běžné uživatele

Instagram touto novinkou šokoval před několika měsíci, nyní mateřská společnost Facebook uvažuje o tom, že udělá totéž.
Podle TechCrunch, “Facebook pravděpodobně brzy začne skrývat ukazatel liků v příspěvcích na hlavní stránce, a to proto, aby chránil uživatele před závistí a odrazoval je od autocenzury.
Jinými slovy, Facebook si je vědom faktu, že uživatelé i značky mažou svůj obsah podle toho, kolik dané příspěvky nasbíraly liků, a chce tomuto chování zabránit.

Vypadat by to mělo následovně - pokud se příspěvek líbí někomu z vašich facebookových přátel, uvidíte jeho jméno. Mimo tento údaj zůstane ale vše ostatní skryto.

Zdroj: https://techcrunch.com/2019/09/02/facebook-hidden-likes/


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Google Ads chystá změny v zobrazování vyhledávacích dotazů

Google si pro nás přichystal další novinku, tentokrát jde o úpravu zobrazování vyhledávacích dotazů v účtech Google Ads. Chcete vědět více? Pak čtěte dnešní článek.

Celý článek
Výpadek reklam na Facebooku? Ads Status Page

Máte kampaně na Facebooku a trápí Vás občasné výpadky sociálních sítí? Nevěste hlavu, Facebook spustil stránku, kde neustále informuje o poruchách, které se týkají jeho služeb.

Celý článek
Co se dělo v červenci na sociálních sítích

Další měsíc je za námi a samozřejmě nebyla nouze o spoustu zajímavých novinek ve světě sociálních sítí. A my Vám teď přinášíme přehled těch nejzajímavější z nich.

Celý článek
LinkedIn testuje formát Stories

Také Vás zajímá, co nového se chystá ve světě sociálních sítí? Pak Vám nesmí uniknout novinka, kterou si pro nás připravuje profesní sociální síť LinkedIn.

Celý článek

Všechny kategorie

Top