Facebook zvažuje skrytí počtu liků pro firmy i běžné uživatele

Instagram touto novinkou šokoval před několika měsíci, nyní mateřská společnost Facebook uvažuje o tom, že udělá totéž.
Podle TechCrunch, “Facebook pravděpodobně brzy začne skrývat ukazatel liků v příspěvcích na hlavní stránce, a to proto, aby chránil uživatele před závistí a odrazoval je od autocenzury.
Jinými slovy, Facebook si je vědom faktu, že uživatelé i značky mažou svůj obsah podle toho, kolik dané příspěvky nasbíraly liků, a chce tomuto chování zabránit.

Vypadat by to mělo následovně - pokud se příspěvek líbí někomu z vašich facebookových přátel, uvidíte jeho jméno. Mimo tento údaj zůstane ale vše ostatní skryto.

Zdroj: https://techcrunch.com/2019/09/02/facebook-hidden-likes/


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
LinkedIn testuje formát Stories

Také Vás zajímá, co nového se chystá ve světě sociálních sítí? Pak Vám nesmí uniknout novinka, kterou si pro nás připravuje profesní sociální síť LinkedIn.

Celý článek
Horší skóre kvality kvůli vyskakovacím oknům

Máte na Vaších webových stránkách vyskakovací okna? Pak byste měli zpozornět. V dnešním článku se dozvíte, jak vyskakovací okna ovlivňují hodnocení kvality Vašeho webu vyhledávači.

Celý článek
Sklik má nový konverzní kód

Bojujete s nepřesným měřením konverzí? S Sklikem už nemusíte, protože si pro nás připravil novinku v podobě nového přesnějšího konverzního kódu. Více v článku.

Celý článek
Google Chrome rozšiřuje snahu o blokování reklam ve videu

Pojďme se společně podívat na další snahy o blokování reklam ze strany společnosti Google, tentokrát v oblasti videí.

Celý článek

Všechny kategorie

Top