Facebook zvažuje skrytí počtu liků pro firmy i běžné uživatele

Instagram touto novinkou šokoval před několika měsíci, nyní mateřská společnost Facebook uvažuje o tom, že udělá totéž.
Podle TechCrunch, “Facebook pravděpodobně brzy začne skrývat ukazatel liků v příspěvcích na hlavní stránce, a to proto, aby chránil uživatele před závistí a odrazoval je od autocenzury.
Jinými slovy, Facebook si je vědom faktu, že uživatelé i značky mažou svůj obsah podle toho, kolik dané příspěvky nasbíraly liků, a chce tomuto chování zabránit.

Vypadat by to mělo následovně - pokud se příspěvek líbí někomu z vašich facebookových přátel, uvidíte jeho jméno. Mimo tento údaj zůstane ale vše ostatní skryto.

Zdroj: https://techcrunch.com/2019/09/02/facebook-hidden-likes/


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Google přestane zobrazovat stránky bez protokolu HTTPS

Pokud nebudete mít zabezpečený web, nebude vám fungovat remarketing. A pokud vám nefunguje remarketing, přicházíte o možné výdělky.

Celý článek
Chybí Vám živé vysílání v marketingové strategii? To je chyba

Živá videa udržují pozornost zákazníků déle, udržují je zapojené a ovlivňují nákupní chování.

Celý článek
Co rozhodne o konverzích na Vašem webu?

Hned 75 % zákazníků přiznává, že si o důvěryhodnosti firmy udělá obrázek už na základě její webové prezentace.

Celý článek

Všechny kategorie

Top