Optimalizujte zdroje produktů. My Vám řekneme proč

Pokud potřebujete více důvodů k tomu, abyste věnovali pozornost všem atributům, které jsou k dispozici pro Vaše produkty ve zdroji produktů Google, zde je jeden: Google zobrazuje v reklamách v Nákupech další atributy ze zdrojů produktů.

Atribut “Materiál” se začal u produktů nově zobrazovat na konci července. Mluvčí Google uvedl, že tento atribut v reklamách v Nákupech Google je aktivní zatím pouze v mobilních zařízeních, ale začínají se testovat také pro stolní počítače.

Jestli Vás zajímá, jak se atribut “Materiál” u jednotlivých produktů zobrazuje, vypadá to takto:

Google Shoppping Webmium


Google uvádí, že u reklam v Nákupech neustále testuje různé informace týkající se konkrétních vlastností produktů.

To znamená, že je ještě důležitější vyplnit co nejvíce atributů u všech Vašich produktů, protože nikdy nevíte, kdy by se u reklam v Nákupech mohly objevit. Zajistíte tak, že se Vaše reklamy budou zobrazovat u skutečně relevantních vyhledávacích dotazů.

Pokud jste doposud neuváděli všechny vlastnosti produktů, je to dobrý důvod, proč byste se do toho měli pustit právě teď.

Jak optimalizovat zdroje produktů pro atributy Google? Nejprve zkontrolujte všechny dostupné atributy a věnujte zvláštní pozornost těm, které jsou relevantní pro Vaše prodávané produkty. Držte se kategorií, např. u oblečení: materiál, vzor, ​​pohlaví, věk, barva, velikost, atd. Úplný seznam atributů produktů Google naleznete zde.

Kromě toho se ujistěte, že používáte atribut k seskupení variant produktů do zdroje (nápovědu naleznete zde). Když se potom někdo podívá na Váš produkt v Nákupech, zobrazí se produkt i s jeho variantami (barvy, vzory atd.). To platí pro oděvy, obuv, elektroniku, nábytek, líčení a potraviny.

Novinka funguje prozatím pouze u zahraničních webů, ale je jen otázka času, kdy se dostane i k nám, proto je lepší být připraven.

Inzerujete v Nákupech a chcete s něčím poradit? Nebo máte eshop a chcete začít Vaše produkty propagovat online? Pak není nic snazšího než nám napsat e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na naších webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám obratem ozveme.

Zdroj: searchengineland.com, digitalinformationworld.com, techcrunch.com


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Google ADS
Chytrá strategie CPA

Chytrá strategie CPA neboli cost per action. To znamená cena za akvizici, kterou může být konverze. CPA je jedna z marketingových automatizovaných strategií. Kdy je vhodné ji použít a kdy naopak ne a jaké má výhody nebo nevýhody si přečtete zrovna teď.

Celý článek
Změna v přehledech míst v Google Ads aneb Konec geografickému a zeměpisnému přehledu

Google nezahálí a zavádí jednu novinku za druhou. Možná jste si již všimli, že došlo k další změně u kampaní v Google Ads, tentokrát v geografickém přehledu míst. Pojďte se teď s námi podívat, jak tato změna vypadá v praxi.

Celý článek
Optimalizujte zdroje produktů. My Vám řekneme proč

Google zavádí novinku v Nákupech, kde nově u produktů začíná zobrazovat “Materiál”. Více o novince v dnešním článku.

Celý článek
Merchant center bude vyžadovat atribut popisu-description

Google Merchant Center si pro nás připravil novinku, která by měla do budoucna usnadnit uživatelům získávání informací o prodávaných produktech, aby byly z reklamy patrné na první pohled. Více o chystané novince v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top