Optimalizujte zdroje produktů. My Vám řekneme proč

Pokud potřebujete více důvodů k tomu, abyste věnovali pozornost všem atributům, které jsou k dispozici pro Vaše produkty ve zdroji produktů Google, zde je jeden: Google zobrazuje v reklamách v Nákupech další atributy ze zdrojů produktů.

Atribut “Materiál” se začal u produktů nově zobrazovat na konci července. Mluvčí Google uvedl, že tento atribut v reklamách v Nákupech Google je aktivní zatím pouze v mobilních zařízeních, ale začínají se testovat také pro stolní počítače.

Jestli Vás zajímá, jak se atribut “Materiál” u jednotlivých produktů zobrazuje, vypadá to takto:

Google Shoppping Webmium


Google uvádí, že u reklam v Nákupech neustále testuje různé informace týkající se konkrétních vlastností produktů.

To znamená, že je ještě důležitější vyplnit co nejvíce atributů u všech Vašich produktů, protože nikdy nevíte, kdy by se u reklam v Nákupech mohly objevit. Zajistíte tak, že se Vaše reklamy budou zobrazovat u skutečně relevantních vyhledávacích dotazů.

Pokud jste doposud neuváděli všechny vlastnosti produktů, je to dobrý důvod, proč byste se do toho měli pustit právě teď.

Jak optimalizovat zdroje produktů pro atributy Google? Nejprve zkontrolujte všechny dostupné atributy a věnujte zvláštní pozornost těm, které jsou relevantní pro Vaše prodávané produkty. Držte se kategorií, např. u oblečení: materiál, vzor, ​​pohlaví, věk, barva, velikost, atd. Úplný seznam atributů produktů Google naleznete zde.

Kromě toho se ujistěte, že používáte atribut k seskupení variant produktů do zdroje (nápovědu naleznete zde). Když se potom někdo podívá na Váš produkt v Nákupech, zobrazí se produkt i s jeho variantami (barvy, vzory atd.). To platí pro oděvy, obuv, elektroniku, nábytek, líčení a potraviny.

Novinka funguje prozatím pouze u zahraničních webů, ale je jen otázka času, kdy se dostane i k nám, proto je lepší být připraven.

Inzerujete v Nákupech a chcete s něčím poradit? Nebo máte eshop a chcete začít Vaše produkty propagovat online? Pak není nic snazšího než nám napsat e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na naších webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám obratem ozveme.

Zdroj: searchengineland.com, digitalinformationworld.com, techcrunch.com


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy, rady a novinky
Novinky ze sociálních sítí za měsíc duben

Novinek na sociálních sítích přibývá jako hub po dešti. Tak jsme tu s další várkou novinek, ať máte stále nejaktuálnější informace a víte, co se právě děje.

Celý článek
Novinky z marketingu duben

Jaro se začíná probouzet a s ním také spousta novinek z marketingu. Další várka novinek ze světa marketingu je tu pěkně za čerstva. Příjemné čtení.

Celý článek
Marketingový kalendář 2021

Aby Vám neutekl žádný důležitý den roku, je tu pro Vás marketingový kalendář 2021. Buďte v obraze a pohlídejte si významné dny v roce s námi.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc březen

S jarem tu máme i další novinky ze sociálních sítí. A když budete mít štěstí, můžete si je přečíst třeba pěkně na terase na sluníčku. Jaké jsou novinky na Facebooku nebo Instagramu, se dozvíte právě teď.

Celý článek

Všechny kategorie

Top