Optimalizujte zdroje produktů. My Vám řekneme proč

Pokud potřebujete více důvodů k tomu, abyste věnovali pozornost všem atributům, které jsou k dispozici pro Vaše produkty ve zdroji produktů Google, zde je jeden: Google zobrazuje v reklamách v Nákupech další atributy ze zdrojů produktů.

Atribut “Materiál” se začal u produktů nově zobrazovat na konci července. Mluvčí Google uvedl, že tento atribut v reklamách v Nákupech Google je aktivní zatím pouze v mobilních zařízeních, ale začínají se testovat také pro stolní počítače.

Jestli Vás zajímá, jak se atribut “Materiál” u jednotlivých produktů zobrazuje, vypadá to takto:

Google Shoppping Webmium


Google uvádí, že u reklam v Nákupech neustále testuje různé informace týkající se konkrétních vlastností produktů.

To znamená, že je ještě důležitější vyplnit co nejvíce atributů u všech Vašich produktů, protože nikdy nevíte, kdy by se u reklam v Nákupech mohly objevit. Zajistíte tak, že se Vaše reklamy budou zobrazovat u skutečně relevantních vyhledávacích dotazů.

Pokud jste doposud neuváděli všechny vlastnosti produktů, je to dobrý důvod, proč byste se do toho měli pustit právě teď.

Jak optimalizovat zdroje produktů pro atributy Google? Nejprve zkontrolujte všechny dostupné atributy a věnujte zvláštní pozornost těm, které jsou relevantní pro Vaše prodávané produkty. Držte se kategorií, např. u oblečení: materiál, vzor, ​​pohlaví, věk, barva, velikost, atd. Úplný seznam atributů produktů Google naleznete zde.

Kromě toho se ujistěte, že používáte atribut k seskupení variant produktů do zdroje (nápovědu naleznete zde). Když se potom někdo podívá na Váš produkt v Nákupech, zobrazí se produkt i s jeho variantami (barvy, vzory atd.). To platí pro oděvy, obuv, elektroniku, nábytek, líčení a potraviny.

Novinka funguje prozatím pouze u zahraničních webů, ale je jen otázka času, kdy se dostane i k nám, proto je lepší být připraven.

Inzerujete v Nákupech a chcete s něčím poradit? Nebo máte eshop a chcete začít Vaše produkty propagovat online? Pak není nic snazšího než nám napsat e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na naších webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám obratem ozveme.

Zdroj: searchengineland.com, digitalinformationworld.com, techcrunch.com


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Google ADS
Jak (ne)definovat klíčová slova

Mnozí z Vás jistě vědí, že vyhledávací kampaň je postavena na klíčových slovech, která určují, na jaké dotazy se budou Vaše reklamy zobrazovat. Vyhledávací kampaň s pomocí klíčových slov Vám pomůže rychle a efektivně propagovat Vaše výrobky či služby.

Celý článek
Jak a proč nastavit kampaň ve vyhledávací síti?

Ti, kdo spravují kampaně v Google Ads vědí, že jedním z typů kampaně, kterou můžete v tomto inzertním systému vytvořit, je kampaň ve vyhledávací síti, která funguje mimo jiné na principu klíčových slov a textových inzerátů.

Celý článek
Konec rozšířených textových reklam ve vyhledávání

Mnozí z Vás už jistě zaznamenali “novinku”, kterou Google chystá k 30. červnu roku 2022. Od tohoto data budou responzivní reklamy ve vyhledávání jediným typem reklam ve vyhledávání, které bude možné vytvářet a upravovat.

Celý článek
Jak a proč nastavit DSA reklamy?

Mnozí z Vás vědí, že vedle klasické kampaně ve vyhledávání, která je spouštěna na základě klíčových slov, lze nastavit i dynamickou kampaň ve vyhledávání. A na tu se dnes společně podíváme.

Celý článek

Všechny kategorie

Top