Optimalizujte zdroje produktů. My Vám řekneme proč

Pokud potřebujete více důvodů k tomu, abyste věnovali pozornost všem atributům, které jsou k dispozici pro Vaše produkty ve zdroji produktů Google, zde je jeden: Google zobrazuje v reklamách v Nákupech další atributy ze zdrojů produktů.

Atribut “Materiál” se začal u produktů nově zobrazovat na konci července. Mluvčí Google uvedl, že tento atribut v reklamách v Nákupech Google je aktivní zatím pouze v mobilních zařízeních, ale začínají se testovat také pro stolní počítače.

Jestli Vás zajímá, jak se atribut “Materiál” u jednotlivých produktů zobrazuje, vypadá to takto:

Google Shoppping Webmium


Google uvádí, že u reklam v Nákupech neustále testuje různé informace týkající se konkrétních vlastností produktů.

To znamená, že je ještě důležitější vyplnit co nejvíce atributů u všech Vašich produktů, protože nikdy nevíte, kdy by se u reklam v Nákupech mohly objevit. Zajistíte tak, že se Vaše reklamy budou zobrazovat u skutečně relevantních vyhledávacích dotazů.

Pokud jste doposud neuváděli všechny vlastnosti produktů, je to dobrý důvod, proč byste se do toho měli pustit právě teď.

Jak optimalizovat zdroje produktů pro atributy Google? Nejprve zkontrolujte všechny dostupné atributy a věnujte zvláštní pozornost těm, které jsou relevantní pro Vaše prodávané produkty. Držte se kategorií, např. u oblečení: materiál, vzor, ​​pohlaví, věk, barva, velikost, atd. Úplný seznam atributů produktů Google naleznete zde.

Kromě toho se ujistěte, že používáte atribut k seskupení variant produktů do zdroje (nápovědu naleznete zde). Když se potom někdo podívá na Váš produkt v Nákupech, zobrazí se produkt i s jeho variantami (barvy, vzory atd.). To platí pro oděvy, obuv, elektroniku, nábytek, líčení a potraviny.

Novinka funguje prozatím pouze u zahraničních webů, ale je jen otázka času, kdy se dostane i k nám, proto je lepší být připraven.

Inzerujete v Nákupech a chcete s něčím poradit? Nebo máte eshop a chcete začít Vaše produkty propagovat online? Pak není nic snazšího než nám napsat e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na naších webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám obratem ozveme.

Zdroj: searchengineland.com, digitalinformationworld.com, techcrunch.com


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy, rady a novinky
Únorové novinky z marketingu

I když únor je nejkratším měsícem v roce, novinek nám přinesl téměř hodně. Tak hurá do čtení, ať jste zase v obraze. Stejně jako každý měsíc s námi.

Celý článek
Kvalitní vstupní stránka jako základ pro PPC kampaně

Již jste se někdy zamysleli nad tím, kam přesně vedou odkazy z Vaších reklam? Jsou skutečně relevantní a poskytnou klientovi přesně ty informace, na které odkazujete v inzerátu? A co dalšího by měla vstupní stránka obsahovat? O tom všem Vám povíme v dnešním článku.

Celý článek
Jak zvýšit loajalitu zákazníků na Facebooku

Chcete znát tipy od Facebooku, jak si udržet loajalitu svých zákazníků? Jak si získat zpět jejich věrnost a zvýšit chuť k nakupování právě u Vás? Přečtěte si náš nový článek a získejte si své zákazníky zpět. Facebook radí jak na to.

Celý článek
Pracujte s recenzemi na internetu

Máte internetový obchod, nebo poskytujete služby a sledujete hodnocení Vašich klientů? Bojíte se negativních komentářů, nebo nevíte, co s nimi? S našimi radami se již negativních komentářů bát nemusíte, naopak z nich vytěžíte maximum. Vše se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top