Optimalizujte zdroje produktů. My Vám řekneme proč

Pokud potřebujete více důvodů k tomu, abyste věnovali pozornost všem atributům, které jsou k dispozici pro Vaše produkty ve zdroji produktů Google, zde je jeden: Google zobrazuje v reklamách v Nákupech další atributy ze zdrojů produktů.

Atribut “Materiál” se začal u produktů nově zobrazovat na konci července. Mluvčí Google uvedl, že tento atribut v reklamách v Nákupech Google je aktivní zatím pouze v mobilních zařízeních, ale začínají se testovat také pro stolní počítače.

Jestli Vás zajímá, jak se atribut “Materiál” u jednotlivých produktů zobrazuje, vypadá to takto:

Google Shoppping Webmium


Google uvádí, že u reklam v Nákupech neustále testuje různé informace týkající se konkrétních vlastností produktů.

To znamená, že je ještě důležitější vyplnit co nejvíce atributů u všech Vašich produktů, protože nikdy nevíte, kdy by se u reklam v Nákupech mohly objevit. Zajistíte tak, že se Vaše reklamy budou zobrazovat u skutečně relevantních vyhledávacích dotazů.

Pokud jste doposud neuváděli všechny vlastnosti produktů, je to dobrý důvod, proč byste se do toho měli pustit právě teď.

Jak optimalizovat zdroje produktů pro atributy Google? Nejprve zkontrolujte všechny dostupné atributy a věnujte zvláštní pozornost těm, které jsou relevantní pro Vaše prodávané produkty. Držte se kategorií, např. u oblečení: materiál, vzor, ​​pohlaví, věk, barva, velikost, atd. Úplný seznam atributů produktů Google naleznete zde.

Kromě toho se ujistěte, že používáte atribut k seskupení variant produktů do zdroje (nápovědu naleznete zde). Když se potom někdo podívá na Váš produkt v Nákupech, zobrazí se produkt i s jeho variantami (barvy, vzory atd.). To platí pro oděvy, obuv, elektroniku, nábytek, líčení a potraviny.

Novinka funguje prozatím pouze u zahraničních webů, ale je jen otázka času, kdy se dostane i k nám, proto je lepší být připraven.

Inzerujete v Nákupech a chcete s něčím poradit? Nebo máte eshop a chcete začít Vaše produkty propagovat online? Pak není nic snazšího než nám napsat e-mail na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na naších webových stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám obratem ozveme.

Zdroj: searchengineland.com, digitalinformationworld.com, techcrunch.com


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy, rady a novinky
Atribuční modely na Facebooku

Pro dohledání cesty zákazníka je Facebook Atribuce jako stvořená. Tento nástroj Vám ukáže, co nákupu předcházelo a na jaký obsah zákazník reagoval. Více si řekneme v dnešním článku.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc srpen

Je tu nový měsíc a s ním další souhrn novinek ze světa sociálních sítí za měsíc srpen. Tak se na ně pojďte podívat spolu s námi.

Celý článek
Poslední letní novinky - srpen 2020

Léto je již možná u konce, ale poslední letní aktuality z oblasti online marketingu přichází na řadu právě teď. Tak se pohodlně usaďte a pojďte se s námi podívat na žhavé srpnové novinky.

Celý článek
Optimalizujte zdroje produktů. My Vám řekneme proč

Google zavádí novinku v Nákupech, kde nově u produktů začíná zobrazovat “Materiál”. Více o novince v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top