Podzimní říjnové novinky

Nové funkce a kampaň v Google Ads

Data z Rising Retail Categories + Google Trends – Rising Retail je nástroj, který zobrazuje rychle rostoucí vyhledávání určitého produktu. Tato data společně s Google Trends budou k dispozici v rozhraní Google Ads. Takže vy, jako inzerenti uvidíte aktuální trendy vyhledávání, statistiky aukcí a různé předpovědi. Zatím pouze v beta verzi, a to v USA a Velké Británii.

Nová kampaň Performance Max kampaň s automatizovaným výkonem, která se bude zobrazovat napříč celým Google inventářem. Jedna kampaň, která se zaměří na všechny služby provozované firmou Google. Nebude založena na klíčových slovech, ale na DSA. Zatím se tato kampaň začíná testovat a příští rok se rozšíří její beta verze.

Automatizované video akční kampaně, které testují formáty videoreklam s přímou odezvou pro televizní obrazovky. Zobrazovat se budou na kanálu Youtube a u video partnerů.

Více o těchto novinkách zde: https://searchengineland.com/google-ads-intros-automated-insights

Jak najít chybějící vyhledávací dotazy

V jednom z našich článků jste se již mohli dočíst, že se zobrazují pouze vyhledávací dotazy, které vyhledal značný počet uživatelů. To není úplně nejlepší zpráva, nicméně tyto chybějící dotazy můžeme najít v Google Analytics. V Google Analytics přejdeme na Akvizice – Veškerá návštěvnost – Zdroj/médium – klikneme na google/cpc a z možností si vybereme Vyhledávací dotazy. 

webmium novinky říjen

Více informace a postup naleznete zde:  https://www.ppchero.com/how-to-find-missing-search-terms

Win-rate novinka v Skliku

Neboli report unikátních a nových uživatelů a frekvence zobrazení, díky které budete mít informace o podílu aukcí, které Vaše reklama vyhrává. Takže pokud je Vaším cílem oslovení nových zákazníků a chcete vědět, zda Vám kampaň opravdu plní to, co má, bude se Vám tento nástroj hodit. Dozvíte se, zda intenzita Vaší reklamy byla dostatečná pro zapamatování si. Další nástroj pro zlepšení efektivity obsahových kampaní.

Více informací zde: https://blog.seznam.cz/2020

Sklik ještě jednou

Nový super průvodce, který pomůže hlavně začínajícím inzerentům. Jeho jméno je Sklik Začínáme a je to intuitivní průvodce, díky kterému zvládnete postavit svou kampaň a přitom se u toho vyvarovat začátečnických chyb. Využívají se k tomu informace z klientova profilu na Firmy.cz. A jak přesně to funguje?

webmium novinky říjen

Více informací zde: https://blog.seznam.cz/2020/10/novy-pruvodce

Nová verze Google Analytics

Je tu nová verze Google Analytics se spoustou skvělých a chytrých novinek. Analytics nám pomáhají porozumět naším klientům a nyní je tu pár novinek, které nám přinesou ještě užitečnější informace. A to jsou:

  • Ještě chytřejší přehledy pro trendy – budou vám ukazovat významné trendy nebo předvídat akce, které by mohli zákazníci podniknout.
  • Měření z webu a aplikace najednou – větší interakce s Google Ads pro zajištění komplexnějších přehledů.
  • Ucelenější pohled a důraz na zákazníka a to, jak interaguje s Vaší reklamou – získáte tak lepší představu o zákazníkovi během jeho celého cyklu. A to ve zbrusu novém reportu.
  • Dokonalejší spravování a shromažďování dat – díky novým ovládacím prvkům.
webmium novinky říjen

Více informací zde: https://blog.google/products/marketingplatform

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru