Pokročilé měření konverzí na Zboží.cz

Z eshopu už neposíláme na Zboží.cz jen celkovou částku a číslo objednávky. Zasíláme mnohem podrobnější informace o objednávce a zakoupených produktech. Nyní jednoduše poznáte, zda je vaše inzerce na Zboží.cz efektivní. Pomůže vám také lépe poznat vaše zákazníky.

Proč nasadit pokročilé měření konverzí?

  1. Zjistíte více o uskutečněné objednávce. Nejen to, že k ní došlo a co zákazník zakoupil.
  2. Získáte více statistik a detailů o provedených objednávkách. To vám pomůže zvýšit výkon vašeho eshopu. Např. výpočet podílu nákladů na konverzích.
  3. Statistiky budou přesnější.
  4. Data jsou šifrována a autorizována pomocí neveřejného klíče. Jsou tedy spolehlivá a hlavně v bezpečí.
  5. Díky detailním informacích o objednávkách můžete lépe analyzovat trh. Na jejich základě můžete propagovat opravdu ty produkty, které se prodávají.
Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy a rady v online
Pět pádných důvodů, proč živnostník nepotřebuje nový web

Určitě jste se setkali s názory proč zrovna teď ten web nepotřebujete, že je to zbytečná práce, nemalý výdaj, starosti navíc a že máte přece super produkt nebo službu, která se prodává sama. Je to ale skutečně pravda? Pojďme se na to společně podívat trochu blíže.

Celý článek
Marketing živnostníka v kostce

Podnikáte ze všech sil a pořád to není ono? Nebo je to ono a mohlo by to být lepší? Nepodceňujete náhodou marketing? Určitě? Pojďme si udělat malé shrnutí toho, co všechno vlastně takový marketing pro malé a střední podnikání znamená.

Celý článek
Jaká inzerce je pro mě vhodná?

Pokud se teprve rozkoukáváte ve světě podnikání, jistě jste si už položili otázku, která inzerce je vhodná právě pro Vaše podnikání. Dnešní článek Vám může pomoci v rozhodování.

Celý článek
Průvodce reklamy na YouTube - Jaký typ kampaně zvolit?

Dnes se podíváme, jaké všechny typy kampaní můžete tvořit na kanálu YouTube. Na výběr máme několik možností. Co, která reklama umí a v čem Vám může pomoci. Také doporučení, jak je použít.

Celý článek

Všechny kategorie

Top