Poslední letní novinky - srpen 2020

Rozšíření o formulář pro YouTube videa a reklamy Discovery

Inzerenti nyní mohou používat nové rozšíření v reklamách na YouTube a v reklamách Discovery, které se zobrazují v Gmailu, Discover feedu a na domovské stránce YouTube a to rozšíření o formulář. V následujících měsících by toto mělo být dostupné i pro další kampaně v obsahové síti. Do formulářů bude možné vkládat otázky (na základě předem nastavených otázek) v závislosti na daném odvětví. 

Zdroj: https://searchengineland.com/google-extends-lead-forms-to-youtube-discovery-campaigns

Zvýraznění prvního titulku v reklamách

Reklamy ve vyhledávací síti procházejí testem zvýraznění prvního titulku. Ten se zobrazí větším písmem. Týkat by se to mělo reklam, které se zobrazí v horní části obrazovky. Díky tomuto testování by si měly reklamy zajistit vyšší míru prokliku a zaujmout vás na první pohled.

webmium novinky srpen 2020

Zdroj: https://searchengineland.com/google-blows-up-ad-headline-font-in-new-test

Novinky v kampaních na aplikace

Vychytávky, které mají zjednodušit proces vytváření a zajistit více konverzí.

  • Nová strategie – maximalizace konverzí – zajistí co nejvíce instalací za co nejkratší dobu
  • Jednodušší požadavky pro rozměry obrázků – nově nahraje inzerent tři poměry stran, aby se mohly reklamy přizpůsobit různým formátům kampaně, dále se zvyšuje limit 

Zdroj: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-rolling-out-multiple-updates

Problém s vytvářením rozšířené textové reklamy – ETA

Možnost vytvoření rozšířené textové reklamy se v nových účtech Google Ads přestala zobrazovat a k dispozici je pouze responzivní textová reklama.  Nic ale není ztraceno, na obrazovce je možnost při tvoření responzivní reklamy přepnout do režimu ETA – rozšířená textová reklama. Zatím se neví, zda se jedná o chybu nebo záměrnou snahu upřednostnit pouze responzivní textové reklamy.

https://searchengineland.com/figz/wp-content/seloads/2020/08/google-ads-rsa-dan-thies-800x276.png

Zdroj: https://searchengineland.com/is-google-prepping-to-phase-out

Google bude blokovat reklamy

Google uvedl, že bude blokovat reklamy, které budou porušovat tyto zásady:

  • Ty, které budou větší než 4MB 
  • Ty, jejichž časové nároky na CPU přesáhnou délku 60ti sekund

To může ovlivnit společnosti, které sázejí na videa s dlouhým obsahem. Tyto změny by měly přijít v platnost koncem srpna 2020.

Zdroj: https://www.adexchanger.com/platforms/googles-heavy-ads-intervention-is-coming

Závěrem 

Připomínáme, že od 1.9.2020 se změnila pravidla některých atributů ve feedu v Google Ads. 

  • Description – popis bude povinný u všech produktů
  • U kategorií jako je oblečení, bude povinný atribut jako je barva nebo velikost

Pokud tyto atributy budou v reklamě chybět, neznamená to jejich zamítnutí, ale přednostně se budou zobrazovat ty reklamy, které budou všechny  tyto náležitosti obsahovat. Změny provedete v Mechant Center na stránce Diagnostika.

Zdroj: https://support.google.com/merchants/answer


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy, rady a novinky
Novinky ze sociálních sítí za měsíc duben

Novinek na sociálních sítích přibývá jako hub po dešti. Tak jsme tu s další várkou novinek, ať máte stále nejaktuálnější informace a víte, co se právě děje.

Celý článek
Novinky z marketingu duben

Jaro se začíná probouzet a s ním také spousta novinek z marketingu. Další várka novinek ze světa marketingu je tu pěkně za čerstva. Příjemné čtení.

Celý článek
Marketingový kalendář 2021

Aby Vám neutekl žádný důležitý den roku, je tu pro Vás marketingový kalendář 2021. Buďte v obraze a pohlídejte si významné dny v roce s námi.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc březen

S jarem tu máme i další novinky ze sociálních sítí. A když budete mít štěstí, můžete si je přečíst třeba pěkně na terase na sluníčku. Jaké jsou novinky na Facebooku nebo Instagramu, se dozvíte právě teď.

Celý článek

Všechny kategorie

Top