Poslední letní novinky - srpen 2020

Rozšíření o formulář pro YouTube videa a reklamy Discovery

Inzerenti nyní mohou používat nové rozšíření v reklamách na YouTube a v reklamách Discovery, které se zobrazují v Gmailu, Discover feedu a na domovské stránce YouTube a to rozšíření o formulář. V následujících měsících by toto mělo být dostupné i pro další kampaně v obsahové síti. Do formulářů bude možné vkládat otázky (na základě předem nastavených otázek) v závislosti na daném odvětví. 

Zdroj: https://searchengineland.com/google-extends-lead-forms-to-youtube-discovery-campaigns

Zvýraznění prvního titulku v reklamách

Reklamy ve vyhledávací síti procházejí testem zvýraznění prvního titulku. Ten se zobrazí větším písmem. Týkat by se to mělo reklam, které se zobrazí v horní části obrazovky. Díky tomuto testování by si měly reklamy zajistit vyšší míru prokliku a zaujmout vás na první pohled.

webmium novinky srpen 2020

Zdroj: https://searchengineland.com/google-blows-up-ad-headline-font-in-new-test

Novinky v kampaních na aplikace

Vychytávky, které mají zjednodušit proces vytváření a zajistit více konverzí.

  • Nová strategie – maximalizace konverzí – zajistí co nejvíce instalací za co nejkratší dobu
  • Jednodušší požadavky pro rozměry obrázků – nově nahraje inzerent tři poměry stran, aby se mohly reklamy přizpůsobit různým formátům kampaně, dále se zvyšuje limit 

Zdroj: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-rolling-out-multiple-updates

Problém s vytvářením rozšířené textové reklamy – ETA

Možnost vytvoření rozšířené textové reklamy se v nových účtech Google Ads přestala zobrazovat a k dispozici je pouze responzivní textová reklama.  Nic ale není ztraceno, na obrazovce je možnost při tvoření responzivní reklamy přepnout do režimu ETA – rozšířená textová reklama. Zatím se neví, zda se jedná o chybu nebo záměrnou snahu upřednostnit pouze responzivní textové reklamy.

https://searchengineland.com/figz/wp-content/seloads/2020/08/google-ads-rsa-dan-thies-800x276.png

Zdroj: https://searchengineland.com/is-google-prepping-to-phase-out

Google bude blokovat reklamy

Google uvedl, že bude blokovat reklamy, které budou porušovat tyto zásady:

  • Ty, které budou větší než 4MB 
  • Ty, jejichž časové nároky na CPU přesáhnou délku 60ti sekund

To může ovlivnit společnosti, které sázejí na videa s dlouhým obsahem. Tyto změny by měly přijít v platnost koncem srpna 2020.

Zdroj: https://www.adexchanger.com/platforms/googles-heavy-ads-intervention-is-coming

Závěrem 

Připomínáme, že od 1.9.2020 se změnila pravidla některých atributů ve feedu v Google Ads. 

  • Description – popis bude povinný u všech produktů
  • U kategorií jako je oblečení, bude povinný atribut jako je barva nebo velikost

Pokud tyto atributy budou v reklamě chybět, neznamená to jejich zamítnutí, ale přednostně se budou zobrazovat ty reklamy, které budou všechny  tyto náležitosti obsahovat. Změny provedete v Mechant Center na stránce Diagnostika.

Zdroj: https://support.google.com/merchants/answer


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy, rady a novinky
Listopadové novinky z marketingu

Ještě než se pustíte do předvánočního úklidu a pečení, pojďte se s námi vrhnout na další várku novinek z oblasti marketingu, které se odehrály v listopadu.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc říjen

Dny se rychle zkracují, což náladě moc nepřidá, ale třeba Vás potěšíme čerstvou dávkou novinek, které se objevily na sociálních sítích za měsíc říjen. Přejeme příjemné čtení.

Celý článek
Podzimní říjnové novinky

Je tu čas dlouhých podzimních večerů, tak se pěkně posaďte a přečtěte si nejnovější novinky z oblasti marketingu. Přejeme Vám příjemné čtení.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí září 2020

Září uteklo jako voda, zato přineslo spoustu zajímavých novinek ze světa sociálních sítí, jejichž přehled Vám teď přinášíme. Přejeme příjemné čtení.

Celý článek

Všechny kategorie

Top