Poslední letní novinky - srpen 2020

Rozšíření o formulář pro YouTube videa a reklamy Discovery

Inzerenti nyní mohou používat nové rozšíření v reklamách na YouTube a v reklamách Discovery, které se zobrazují v Gmailu, Discover feedu a na domovské stránce YouTube a to rozšíření o formulář. V následujících měsících by toto mělo být dostupné i pro další kampaně v obsahové síti. Do formulářů bude možné vkládat otázky (na základě předem nastavených otázek) v závislosti na daném odvětví. 

Zdroj: https://searchengineland.com/google-extends-lead-forms-to-youtube-discovery-campaigns

Zvýraznění prvního titulku v reklamách

Reklamy ve vyhledávací síti procházejí testem zvýraznění prvního titulku. Ten se zobrazí větším písmem. Týkat by se to mělo reklam, které se zobrazí v horní části obrazovky. Díky tomuto testování by si měly reklamy zajistit vyšší míru prokliku a zaujmout vás na první pohled.

webmium novinky srpen 2020

Zdroj: https://searchengineland.com/google-blows-up-ad-headline-font-in-new-test

Novinky v kampaních na aplikace

Vychytávky, které mají zjednodušit proces vytváření a zajistit více konverzí.

  • Nová strategie – maximalizace konverzí – zajistí co nejvíce instalací za co nejkratší dobu
  • Jednodušší požadavky pro rozměry obrázků – nově nahraje inzerent tři poměry stran, aby se mohly reklamy přizpůsobit různým formátům kampaně, dále se zvyšuje limit 

Zdroj: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-rolling-out-multiple-updates

Problém s vytvářením rozšířené textové reklamy – ETA

Možnost vytvoření rozšířené textové reklamy se v nových účtech Google Ads přestala zobrazovat a k dispozici je pouze responzivní textová reklama.  Nic ale není ztraceno, na obrazovce je možnost při tvoření responzivní reklamy přepnout do režimu ETA – rozšířená textová reklama. Zatím se neví, zda se jedná o chybu nebo záměrnou snahu upřednostnit pouze responzivní textové reklamy.

https://searchengineland.com/figz/wp-content/seloads/2020/08/google-ads-rsa-dan-thies-800x276.png

Zdroj: https://searchengineland.com/is-google-prepping-to-phase-out

Google bude blokovat reklamy

Google uvedl, že bude blokovat reklamy, které budou porušovat tyto zásady:

  • Ty, které budou větší než 4MB 
  • Ty, jejichž časové nároky na CPU přesáhnou délku 60ti sekund

To může ovlivnit společnosti, které sázejí na videa s dlouhým obsahem. Tyto změny by měly přijít v platnost koncem srpna 2020.

Zdroj: https://www.adexchanger.com/platforms/googles-heavy-ads-intervention-is-coming

Závěrem 

Připomínáme, že od 1.9.2020 se změnila pravidla některých atributů ve feedu v Google Ads. 

  • Description – popis bude povinný u všech produktů
  • U kategorií jako je oblečení, bude povinný atribut jako je barva nebo velikost

Pokud tyto atributy budou v reklamě chybět, neznamená to jejich zamítnutí, ale přednostně se budou zobrazovat ty reklamy, které budou všechny  tyto náležitosti obsahovat. Změny provedete v Mechant Center na stránce Diagnostika.

Zdroj: https://support.google.com/merchants/answer


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Novinky ze sociálních sítí za měsíc červen

A jsme tu opět s novinkami. Tento týden patří novinkám ze sociálních sítí. Facebook a Instagram nám stále přinášejí nová vylepšení. Proto Vám je každý měsíc přinášíme pěkně přehledně.

Celý článek
Marketingové novinky červen

Letošní první letní novinky z marketingu jsou tu. Měsíc utekl jako voda a čekají nás prázdniny plné dobrodružství. Tak ještě, než odjedete na dovolenou, přečtěte si, co je nového ve světě online marketingu.

Celý článek
Internetové vyhledávače Google vs. Seznam 2021

S dalším rokem tu máme opět srovnání dvou internetových vyhledávačů v České republice. Uvidíte sami, zda se za ten rok něco změnilo nebo jestli zůstává vše při starém. Přejeme Vám příjemné čtení.

Celý článek
Seznam chystá nejkomplexnější reklamní systém v Česku

Seznam chystá velkou novinku v podobě nového reklamního systému, který by pro Vás znamenal dost velkou úsporu času. Vše by se mělo zvládnout pouze na pár kliknutí a ušetřit velkou část administrativy.

Celý článek

Všechny kategorie

Top