Poslední letní novinky - srpen 2020

Rozšíření o formulář pro YouTube videa a reklamy Discovery

Inzerenti nyní mohou používat nové rozšíření v reklamách na YouTube a v reklamách Discovery, které se zobrazují v Gmailu, Discover feedu a na domovské stránce YouTube a to rozšíření o formulář. V následujících měsících by toto mělo být dostupné i pro další kampaně v obsahové síti. Do formulářů bude možné vkládat otázky (na základě předem nastavených otázek) v závislosti na daném odvětví. 

Zdroj: https://searchengineland.com/google-extends-lead-forms-to-youtube-discovery-campaigns

Zvýraznění prvního titulku v reklamách

Reklamy ve vyhledávací síti procházejí testem zvýraznění prvního titulku. Ten se zobrazí větším písmem. Týkat by se to mělo reklam, které se zobrazí v horní části obrazovky. Díky tomuto testování by si měly reklamy zajistit vyšší míru prokliku a zaujmout vás na první pohled.

webmium novinky srpen 2020

Zdroj: https://searchengineland.com/google-blows-up-ad-headline-font-in-new-test

Novinky v kampaních na aplikace

Vychytávky, které mají zjednodušit proces vytváření a zajistit více konverzí.

  • Nová strategie – maximalizace konverzí – zajistí co nejvíce instalací za co nejkratší dobu
  • Jednodušší požadavky pro rozměry obrázků – nově nahraje inzerent tři poměry stran, aby se mohly reklamy přizpůsobit různým formátům kampaně, dále se zvyšuje limit 

Zdroj: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-rolling-out-multiple-updates

Problém s vytvářením rozšířené textové reklamy – ETA

Možnost vytvoření rozšířené textové reklamy se v nových účtech Google Ads přestala zobrazovat a k dispozici je pouze responzivní textová reklama.  Nic ale není ztraceno, na obrazovce je možnost při tvoření responzivní reklamy přepnout do režimu ETA – rozšířená textová reklama. Zatím se neví, zda se jedná o chybu nebo záměrnou snahu upřednostnit pouze responzivní textové reklamy.

https://searchengineland.com/figz/wp-content/seloads/2020/08/google-ads-rsa-dan-thies-800x276.png

Zdroj: https://searchengineland.com/is-google-prepping-to-phase-out

Google bude blokovat reklamy

Google uvedl, že bude blokovat reklamy, které budou porušovat tyto zásady:

  • Ty, které budou větší než 4MB 
  • Ty, jejichž časové nároky na CPU přesáhnou délku 60ti sekund

To může ovlivnit společnosti, které sázejí na videa s dlouhým obsahem. Tyto změny by měly přijít v platnost koncem srpna 2020.

Zdroj: https://www.adexchanger.com/platforms/googles-heavy-ads-intervention-is-coming

Závěrem 

Připomínáme, že od 1.9.2020 se změnila pravidla některých atributů ve feedu v Google Ads. 

  • Description – popis bude povinný u všech produktů
  • U kategorií jako je oblečení, bude povinný atribut jako je barva nebo velikost

Pokud tyto atributy budou v reklamě chybět, neznamená to jejich zamítnutí, ale přednostně se budou zobrazovat ty reklamy, které budou všechny  tyto náležitosti obsahovat. Změny provedete v Mechant Center na stránce Diagnostika.

Zdroj: https://support.google.com/merchants/answer


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy, rady a novinky
Únorové novinky z marketingu

I když únor je nejkratším měsícem v roce, novinek nám přinesl téměř hodně. Tak hurá do čtení, ať jste zase v obraze. Stejně jako každý měsíc s námi.

Celý článek
Kvalitní vstupní stránka jako základ pro PPC kampaně

Již jste se někdy zamysleli nad tím, kam přesně vedou odkazy z Vaších reklam? Jsou skutečně relevantní a poskytnou klientovi přesně ty informace, na které odkazujete v inzerátu? A co dalšího by měla vstupní stránka obsahovat? O tom všem Vám povíme v dnešním článku.

Celý článek
Jak zvýšit loajalitu zákazníků na Facebooku

Chcete znát tipy od Facebooku, jak si udržet loajalitu svých zákazníků? Jak si získat zpět jejich věrnost a zvýšit chuť k nakupování právě u Vás? Přečtěte si náš nový článek a získejte si své zákazníky zpět. Facebook radí jak na to.

Celý článek
Pracujte s recenzemi na internetu

Máte internetový obchod, nebo poskytujete služby a sledujete hodnocení Vašich klientů? Bojíte se negativních komentářů, nebo nevíte, co s nimi? S našimi radami se již negativních komentářů bát nemusíte, naopak z nich vytěžíte maximum. Vše se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top