Proč vůbec inzerovat v online světě

To je otázka, kterou si pokládá nejeden podnikatel. Přijde vám inzerce v online světě jako plýtvání časem i náklady a bojíte se, že ve finále by kolem toho bylo více starostí, než užitku? My marketingu rozumíme, myšleno jako opravdu rozumíme. Věnujte svých pár minut tomu, abyste se dočetli o hlavních výhodách online inzerce od skutečných odborníků, kteří online inzercí žijí už mnoho let.

1. Přehlednost

Inzerujete online? To znamená, že přesně víte, které reklamy přinesly největší počet relevantních potenciálních zákazníků. Co fungovalo a co ne. Která cílovka ocenila jaký způsob oslovení. Můžete identifikovat své optimální kanály, umístění reklamy a druh zobrazení. Navíc vám metriky a analýzy online reklam umožní zjistit přesné náklady na jednoho zákazníka.

Online reklama poskytuje prakticky nekonečný přehled, který vám dá možnost se stát efektivnějším obchodníkem své vlastní značky. Sbíráte spoustu dat a z těch můžete získat velmi efektivní strategie “jak oslovit” a “koho oslovit”.

2. Cílení

Znáte perfektně svého zákazníka? Inzerce v online světě vám umožní přesně na něj zacílit a ukázat mu přesně to, co ho bude zajímat. Retargeting je následné připomenutí se, že už vás viděl a neměl by na vás zapomenout. Jakmile víte, jaký váš zákazník je, tak víte i na koho jaké kampaně zaměřit a  kde podobné zákazníky najít online. Ve zkratce, zařídíte, aby vaše reklama byla ve správný čas před správnými lidmi.

3. Kreativita

V té se meze nekladou. Máte stejnou cílovku jako vaše konkurence? Oslovte je lépe. Buďte více poutaví například kvalitním videem, zajímavou animací nebo nečekanou formou sdělení. Navíc využívání animací a videí zvyšuje povědomí o vaši značce! Dělejte A/B testování svých kreativních nápadů a sledujte, jak se jim daří. Dobře zvolená forma oslovení může z dobré kampaně udělat kampaň výbornou!

4. Povědomí o značce

Na tento bod jsme již lehce narazili. Nejen že online inzercí zvednete návštěvnost vašeho webu, ale budete budovat i povědomí o vaší značce logem, barevností nebo třeba hlavní fotkou. Online inzerce vám pomůže, aby o vás lidi věděli.

5. Flexibilita reklamy

Tu přímo milujeme. Možnost každý měsíc vyhodnocovat data a dle nich upravovat nastavení kampaně, takzvaně provádět optimalizace kampaní, je něco, co vám jiný druh inzerce těžko nabídne. Máte flexibilitu reagovat na příchozí data a provádět změny okamžitě. Možnost během několika minut kampaň pozastavit a kompletně překopat celou strategii. Nebo naopak vidět, že to funguje více než výborně a v ten moment zvýšit na propagaci rozpočet. Díky flexibilitě navíc můžete být o krok napřed a přemýšlet například před událostmi, které se budou dít a připravovat kampaně přímo pro ně (perfektní příklad jsou Vánoce nebo Valentýn, kdy se většina kampaní poupraví, aby odpovídala zrovna eventuální poptávce).

6. Škálovatelnost

Zajímá vás, co s vaším podnikáním online inzerce udělá? Začněte menší kampaní a nechte ji rozjet. Po měsíci si vyhodnoťte výsledky, nejspíše budete více než příjemně překvapeni. V ten moment zjistíte další důvod proč online inzerci věřit. Malou testovací kampaň přetvořit na kampaň opravdu velkou až masivní je v online světě jednodušší než v jakémkoliv jiném.

7. Cena

Kanály digitální inzerce jsou pro podnikatele velmi výhodné svými nižšími náklady. Cena je obvykle stanovena kombinací velikostí reklamy, umístěním a výkonu s poptávkou. S ohledem na dosah digitálních kanálů jsou online kampaně mnohem levnější než tradiční offline kanály, jako rádio, televize nebo tisk. Digitální kampaně jsou navíc transparentní, což umožní upravovat náklady na základě výkonu. V offline inzerci neexistuje možnost investici následně upravovat. V tom digitál jasně vede!

8. Dosah

To je velmi oblíbené slovo z marketingového slovníčku. Lidé se všeobecně obrací od televizních přenosů směrem více ke svým počítačovým nebo mobilním obrazovkám. Důvod je jednoduchý – možnost si pustit kdykoliv cokoliv. Jelikož online inzerce funguje 24 hodin denně, tak o své zákazníky nikdy nepřijdete, a tak je dosah mnohonásobně větší!

9. Zapojení

A navíc v online inzerci můžete své potenciální klienty zapojit do interakce. Nechte je hlasovat v anketě, sdílet video, označovat kamarády nebo přeposlat váš web známým. K tomu všemu můžete své klienty popostrčit dobře nastavenou inzercí.

Online inzerce je v dnešní době základním stavebním kamenem pro každou úspěšnou reklamní kampaň. Navíc poskytuje opravdu velké výhody  – nižší náklady, perfektní cílení, cenná data a mnoho dalšího.

Ale hlavně… Vaši stávající zákazníci, konkurenti i zákazníci potenciální online již jsou. Věnujte jim pozornost a nenechte si zbytečně přebrat lidi, kteří právě někoho ve vašem oboru hledají.

Chcete také využít sílu internetu a pomoc s nastavením kampaně? Neváhejte a napište nám e-mail na info@webmium.cz. Dále nás můžete kontaktovat pomocí formuláře na našich webových stránkách webmium.cz/kontakt nebo na telefonním čísle naší podpory +420 605 99 44 66 a my se Vám co nejdříve ozveme.


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy a rady v online
Atribuční modely

Většina z Vás, kteří se pohybují ve světě online kampaní termín “atribuce” jistě znají (a jistě nejen oni, protože tento termín se nevztahuje pouze k marketingu). Pro ty ostatní si termín objasníme a ukážeme si, kdy je vhodné použít jaký model.

Celý článek
Proč vůbec inzerovat v online světě

Chcete vyzkoušet online inzerci a stále váháte? Pojďme se spolu podívat, co taková online inzerce obnáší a v čem vám bude přínosná. Odpovědi na vaše otázky naleznete v dnešním článku.

Celý článek
Jaké marketingové kanály lze využít?

V dnešním online světe se Vám nabízí velké množství kanálů, díky kterým lze propagovat Vaše služby, produkty a obsah. Šíře využitelných kanálů roste s tím, jak velký projekt řídíte. Čím větší produkt či služba, tím více možností jste již pravděpodobně využili nebo se chystáte využít.

Celý článek
10 tipů na texty, které prodávají

Chcete znát tipy, díky kterým budou Vaše texty na webových stránkách lákavé? Přečtěte si naše doporučení a zjistěte, jak psát texty, které nenudí ale naopak Vás nutí číst dál a dál.

Celý článek

Všechny kategorie

Top