Produktové reklamy nově také v Gmailu

Přemýšleli jste někdy, jaké by to bylo, kdyby si zákazníci mohli zboží z Vašeho obchodu prohlížet při čtení svých emailů? Pokud ano, tak Vás jistě potěší, že Google představil velkou novinku pro standardní kampaně v nákupech. Nově Google rozšířil své produktové reklamy do Gmailu, který každý měsíc navštíví více než miliarda lidí. Neuvěřitelné číslo, co říkáte? A Vy, díky této novince od společnosti Google, získáváte další prodejní prostor, kde můžete nabízet své produkty. Vaší kampaní můžete oslovit i uživatele, kteří začali nákupní cestu nebo v ní pokračují na svém Gmailu.

Tato novinka běží od začátku března 2020 a rozhodně se nejedná o nic složitého a celý proces je do značné míry intuitivní (ostatně jako většina produktů od Googlu). Produktové reklamy v Gmailu fungují prakticky stejně jako klasické reklamy v nákupech. Jedná se „pouze“ o jakési rozšíření prodejní plochy.  Produktové reklamy v Gmailu jsou zobrazovány v rámci obsahové sítě. 

Co je třeba udělat pro to, aby se Vaše reklamy v Gmailu zobrazily?

Aby se Vaše produktové reklamy v Gmailu zobrazily, musíte být přihlášeni do sítě YouTube, Gmail a kanálu Objevit. Toto nastavení je opět velmi jednoduché a můžete ho snadno provést pomocí následujících kroků.

  1. Jednoduše se přihlašte do svého účtu Google Ads.
  2. Klikněte na „Kampaně“ a poté „Standardní kampaň v nákupech“.
  3. Klikněte na kartu „Nastavení“.
  4. V bloku „Cílení“ vyhledejte sekci „Sítě“, najděte zaškrtávací políčko vedle položky „YouTube, Gmail a kanál Objevit”. Pokud je zaškrtnuto, Vaše kampaň je do sítě přihlášena.


pla v gmailu webmium

A je to! Nyní Vaše produktové reklamy frčí na Gmailu. Pokud tedy vlastníte eshop, jsou kampaně v nákupech ideální volbou, která má od března daleko větší dosah díky Gmailu. Můžete efektivněji propagovat své zboží, zvýšit návštěvnost i tržby eshopu nebo najít nové potencionální zákazníky. 

Google postupuje neustále dopředu, aby Vám nabídl to nejlepší. Neustále nám předkládá důkazy o tom, proč je absolutní celosvětovou jedničkou v oblasti (nejen) internetových vyhledávačů. 

V případě zájmu o tento nebo jiné produkty, které Vám pomůžou s přilákáním zákazníků na Váš web, se neváhejte ozvat na info@webmium.cz nebo pomocí kontaktního formuláře na našem webu webmium.cz.



Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy, rady a novinky
Atribuční modely na Facebooku

Pro dohledání cesty zákazníka je Facebook Atribuce jako stvořená. Tento nástroj Vám ukáže, co nákupu předcházelo a na jaký obsah zákazník reagoval. Více si řekneme v dnešním článku.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc srpen

Je tu nový měsíc a s ním další souhrn novinek ze světa sociálních sítí za měsíc srpen. Tak se na ně pojďte podívat spolu s námi.

Celý článek
Poslední letní novinky - srpen 2020

Léto je již možná u konce, ale poslední letní aktuality z oblasti online marketingu přichází na řadu právě teď. Tak se pohodlně usaďte a pojďte se s námi podívat na žhavé srpnové novinky.

Celý článek
Optimalizujte zdroje produktů. My Vám řekneme proč

Google zavádí novinku v Nákupech, kde nově u produktů začíná zobrazovat “Materiál”. Více o novince v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top