Produktové reklamy nově také v Gmailu

Přemýšleli jste někdy, jaké by to bylo, kdyby si zákazníci mohli zboží z Vašeho obchodu prohlížet při čtení svých emailů? Pokud ano, tak Vás jistě potěší, že Google představil velkou novinku pro standardní kampaně v nákupech. Nově Google rozšířil své produktové reklamy do Gmailu, který každý měsíc navštíví více než miliarda lidí. Neuvěřitelné číslo, co říkáte? A Vy, díky této novince od společnosti Google, získáváte další prodejní prostor, kde můžete nabízet své produkty. Vaší kampaní můžete oslovit i uživatele, kteří začali nákupní cestu nebo v ní pokračují na svém Gmailu.

Tato novinka běží od začátku března 2020 a rozhodně se nejedná o nic složitého a celý proces je do značné míry intuitivní (ostatně jako většina produktů od Googlu). Produktové reklamy v Gmailu fungují prakticky stejně jako klasické reklamy v nákupech. Jedná se „pouze“ o jakési rozšíření prodejní plochy.  Produktové reklamy v Gmailu jsou zobrazovány v rámci obsahové sítě. 

Co je třeba udělat pro to, aby se Vaše reklamy v Gmailu zobrazily?

Aby se Vaše produktové reklamy v Gmailu zobrazily, musíte být přihlášeni do sítě YouTube, Gmail a kanálu Objevit. Toto nastavení je opět velmi jednoduché a můžete ho snadno provést pomocí následujících kroků.

  1. Jednoduše se přihlašte do svého účtu Google Ads.
  2. Klikněte na „Kampaně“ a poté „Standardní kampaň v nákupech“.
  3. Klikněte na kartu „Nastavení“.
  4. V bloku „Cílení“ vyhledejte sekci „Sítě“, najděte zaškrtávací políčko vedle položky „YouTube, Gmail a kanál Objevit”. Pokud je zaškrtnuto, Vaše kampaň je do sítě přihlášena.


pla v gmailu webmium

A je to! Nyní Vaše produktové reklamy frčí na Gmailu. Pokud tedy vlastníte eshop, jsou kampaně v nákupech ideální volbou, která má od března daleko větší dosah díky Gmailu. Můžete efektivněji propagovat své zboží, zvýšit návštěvnost i tržby eshopu nebo najít nové potencionální zákazníky. 

Google postupuje neustále dopředu, aby Vám nabídl to nejlepší. Neustále nám předkládá důkazy o tom, proč je absolutní celosvětovou jedničkou v oblasti (nejen) internetových vyhledávačů. 

V případě zájmu o tento nebo jiné produkty, které Vám pomůžou s přilákáním zákazníků na Váš web, se neváhejte ozvat na info@webmium.cz nebo pomocí kontaktního formuláře na našem webu webmium.cz.



Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy, rady a novinky
Nový reklamní formát: Google Gallery Ads

Jste zvědaví stejně jako my na novinku, kterou si pro nás Google připravil? Je to Google Gallery Ads a jak už název napovídá, bude to skvělá vychytávka pro všechny reklamní nadšence.

Celý článek
10 tipů, jak zůstat produktivní v Home Office

Také jste vlivem aktuálního dění zůstali pracovat z domu na Home Office? Pak jistě znáte ten pocit, kdy počáteční euforii vystřídá rozčarování, jak to vše zvládnout a skloubit práci s ostatními domácími povinnostmi. S našimi radami Vás ale nic nezaskočí.

Celý článek
Vyložme si karty na stůl

Ne, nebudeme se věnovat okultním vědám, ale představíme Vám náš nový pagelet, který jsme pro Vás a Vaše weby vytvořili. Chcete se o novince dozvědět více? Pak čtěte tento článek.

Celý článek
Jak na e-mailing v roce 2020

Podle statistik celá polovina lidí otevírá propagační e-maily a více než polovina lidí se nechá nabídkou zlákat tak, že nakoupí. To jsou údaje, nad kterými žádný obchodník nemůže mávnout rukou. Jak na efektivní e-mailing, o tom se dočtete v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top