Produktové reklamy nově také v Gmailu

Přemýšleli jste někdy, jaké by to bylo, kdyby si zákazníci mohli zboží z Vašeho obchodu prohlížet při čtení svých emailů? Pokud ano, tak Vás jistě potěší, že Google představil velkou novinku pro standardní kampaně v nákupech. Nově Google rozšířil své produktové reklamy do Gmailu, který každý měsíc navštíví více než miliarda lidí. Neuvěřitelné číslo, co říkáte? A Vy, díky této novince od společnosti Google, získáváte další prodejní prostor, kde můžete nabízet své produkty. Vaší kampaní můžete oslovit i uživatele, kteří začali nákupní cestu nebo v ní pokračují na svém Gmailu.

Tato novinka běží od začátku března 2020 a rozhodně se nejedná o nic složitého a celý proces je do značné míry intuitivní (ostatně jako většina produktů od Googlu). Produktové reklamy v Gmailu fungují prakticky stejně jako klasické reklamy v nákupech. Jedná se „pouze“ o jakési rozšíření prodejní plochy.  Produktové reklamy v Gmailu jsou zobrazovány v rámci obsahové sítě. 

Co je třeba udělat pro to, aby se Vaše reklamy v Gmailu zobrazily?

Aby se Vaše produktové reklamy v Gmailu zobrazily, musíte být přihlášeni do sítě YouTube, Gmail a kanálu Objevit. Toto nastavení je opět velmi jednoduché a můžete ho snadno provést pomocí následujících kroků.

  1. Jednoduše se přihlašte do svého účtu Google Ads.
  2. Klikněte na „Kampaně“ a poté „Standardní kampaň v nákupech“.
  3. Klikněte na kartu „Nastavení“.
  4. V bloku „Cílení“ vyhledejte sekci „Sítě“, najděte zaškrtávací políčko vedle položky „YouTube, Gmail a kanál Objevit”. Pokud je zaškrtnuto, Vaše kampaň je do sítě přihlášena.


pla v gmailu webmium

A je to! Nyní Vaše produktové reklamy frčí na Gmailu. Pokud tedy vlastníte eshop, jsou kampaně v nákupech ideální volbou, která má od března daleko větší dosah díky Gmailu. Můžete efektivněji propagovat své zboží, zvýšit návštěvnost i tržby eshopu nebo najít nové potencionální zákazníky. 

Google postupuje neustále dopředu, aby Vám nabídl to nejlepší. Neustále nám předkládá důkazy o tom, proč je absolutní celosvětovou jedničkou v oblasti (nejen) internetových vyhledávačů. 

V případě zájmu o tento nebo jiné produkty, které Vám pomůžou s přilákáním zákazníků na Váš web, se neváhejte ozvat na info@webmium.cz nebo pomocí kontaktního formuláře na našem webu webmium.cz.



Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Google ADS
Jak (ne)definovat klíčová slova

Mnozí z Vás jistě vědí, že vyhledávací kampaň je postavena na klíčových slovech, která určují, na jaké dotazy se budou Vaše reklamy zobrazovat. Vyhledávací kampaň s pomocí klíčových slov Vám pomůže rychle a efektivně propagovat Vaše výrobky či služby.

Celý článek
Jak a proč nastavit kampaň ve vyhledávací síti?

Ti, kdo spravují kampaně v Google Ads vědí, že jedním z typů kampaně, kterou můžete v tomto inzertním systému vytvořit, je kampaň ve vyhledávací síti, která funguje mimo jiné na principu klíčových slov a textových inzerátů.

Celý článek
Konec rozšířených textových reklam ve vyhledávání

Mnozí z Vás už jistě zaznamenali “novinku”, kterou Google chystá k 30. červnu roku 2022. Od tohoto data budou responzivní reklamy ve vyhledávání jediným typem reklam ve vyhledávání, které bude možné vytvářet a upravovat.

Celý článek
Jak a proč nastavit DSA reklamy?

Mnozí z Vás vědí, že vedle klasické kampaně ve vyhledávání, která je spouštěna na základě klíčových slov, lze nastavit i dynamickou kampaň ve vyhledávání. A na tu se dnes společně podíváme.

Celý článek

Všechny kategorie

Top