Produktové reklamy nově také v Gmailu

Přemýšleli jste někdy, jaké by to bylo, kdyby si zákazníci mohli zboží z Vašeho obchodu prohlížet při čtení svých emailů? Pokud ano, tak Vás jistě potěší, že Google představil velkou novinku pro standardní kampaně v nákupech. Nově Google rozšířil své produktové reklamy do Gmailu, který každý měsíc navštíví více než miliarda lidí. Neuvěřitelné číslo, co říkáte? A Vy, díky této novince od společnosti Google, získáváte další prodejní prostor, kde můžete nabízet své produkty. Vaší kampaní můžete oslovit i uživatele, kteří začali nákupní cestu nebo v ní pokračují na svém Gmailu.

Tato novinka běží od začátku března 2020 a rozhodně se nejedná o nic složitého a celý proces je do značné míry intuitivní (ostatně jako většina produktů od Googlu). Produktové reklamy v Gmailu fungují prakticky stejně jako klasické reklamy v nákupech. Jedná se „pouze“ o jakési rozšíření prodejní plochy.  Produktové reklamy v Gmailu jsou zobrazovány v rámci obsahové sítě. 

Co je třeba udělat pro to, aby se Vaše reklamy v Gmailu zobrazily?

Aby se Vaše produktové reklamy v Gmailu zobrazily, musíte být přihlášeni do sítě YouTube, Gmail a kanálu Objevit. Toto nastavení je opět velmi jednoduché a můžete ho snadno provést pomocí následujících kroků.

  1. Jednoduše se přihlašte do svého účtu Google Ads.
  2. Klikněte na „Kampaně“ a poté „Standardní kampaň v nákupech“.
  3. Klikněte na kartu „Nastavení“.
  4. V bloku „Cílení“ vyhledejte sekci „Sítě“, najděte zaškrtávací políčko vedle položky „YouTube, Gmail a kanál Objevit”. Pokud je zaškrtnuto, Vaše kampaň je do sítě přihlášena.


pla v gmailu webmium

A je to! Nyní Vaše produktové reklamy frčí na Gmailu. Pokud tedy vlastníte eshop, jsou kampaně v nákupech ideální volbou, která má od března daleko větší dosah díky Gmailu. Můžete efektivněji propagovat své zboží, zvýšit návštěvnost i tržby eshopu nebo najít nové potencionální zákazníky. 

Google postupuje neustále dopředu, aby Vám nabídl to nejlepší. Neustále nám předkládá důkazy o tom, proč je absolutní celosvětovou jedničkou v oblasti (nejen) internetových vyhledávačů. 

V případě zájmu o tento nebo jiné produkty, které Vám pomůžou s přilákáním zákazníků na Váš web, se neváhejte ozvat na info@webmium.cz nebo pomocí kontaktního formuláře na našem webu webmium.cz.



Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Google ADS
Chytrá strategie CPA

Chytrá strategie CPA neboli cost per action. To znamená cena za akvizici, kterou může být konverze. CPA je jedna z marketingových automatizovaných strategií. Kdy je vhodné ji použít a kdy naopak ne a jaké má výhody nebo nevýhody si přečtete zrovna teď.

Celý článek
Změna v přehledech míst v Google Ads aneb Konec geografickému a zeměpisnému přehledu

Google nezahálí a zavádí jednu novinku za druhou. Možná jste si již všimli, že došlo k další změně u kampaní v Google Ads, tentokrát v geografickém přehledu míst. Pojďte se teď s námi podívat, jak tato změna vypadá v praxi.

Celý článek
Optimalizujte zdroje produktů. My Vám řekneme proč

Google zavádí novinku v Nákupech, kde nově u produktů začíná zobrazovat “Materiál”. Více o novince v dnešním článku.

Celý článek
Merchant center bude vyžadovat atribut popisu-description

Google Merchant Center si pro nás připravil novinku, která by měla do budoucna usnadnit uživatelům získávání informací o prodávaných produktech, aby byly z reklamy patrné na první pohled. Více o chystané novince v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top