Produktové reklamy nově také v Gmailu

Přemýšleli jste někdy, jaké by to bylo, kdyby si zákazníci mohli zboží z Vašeho obchodu prohlížet při čtení svých emailů? Pokud ano, tak Vás jistě potěší, že Google představil velkou novinku pro standardní kampaně v nákupech. Nově Google rozšířil své produktové reklamy do Gmailu, který každý měsíc navštíví více než miliarda lidí. Neuvěřitelné číslo, co říkáte? A Vy, díky této novince od společnosti Google, získáváte další prodejní prostor, kde můžete nabízet své produkty. Vaší kampaní můžete oslovit i uživatele, kteří začali nákupní cestu nebo v ní pokračují na svém Gmailu.

Tato novinka běží od začátku března 2020 a rozhodně se nejedná o nic složitého a celý proces je do značné míry intuitivní (ostatně jako většina produktů od Googlu). Produktové reklamy v Gmailu fungují prakticky stejně jako klasické reklamy v nákupech. Jedná se „pouze“ o jakési rozšíření prodejní plochy.  Produktové reklamy v Gmailu jsou zobrazovány v rámci obsahové sítě. 

Co je třeba udělat pro to, aby se Vaše reklamy v Gmailu zobrazily?

Aby se Vaše produktové reklamy v Gmailu zobrazily, musíte být přihlášeni do sítě YouTube, Gmail a kanálu Objevit. Toto nastavení je opět velmi jednoduché a můžete ho snadno provést pomocí následujících kroků.

  1. Jednoduše se přihlašte do svého účtu Google Ads.
  2. Klikněte na „Kampaně“ a poté „Standardní kampaň v nákupech“.
  3. Klikněte na kartu „Nastavení“.
  4. V bloku „Cílení“ vyhledejte sekci „Sítě“, najděte zaškrtávací políčko vedle položky „YouTube, Gmail a kanál Objevit”. Pokud je zaškrtnuto, Vaše kampaň je do sítě přihlášena.


pla v gmailu webmium

A je to! Nyní Vaše produktové reklamy frčí na Gmailu. Pokud tedy vlastníte eshop, jsou kampaně v nákupech ideální volbou, která má od března daleko větší dosah díky Gmailu. Můžete efektivněji propagovat své zboží, zvýšit návštěvnost i tržby eshopu nebo najít nové potencionální zákazníky. 

Google postupuje neustále dopředu, aby Vám nabídl to nejlepší. Neustále nám předkládá důkazy o tom, proč je absolutní celosvětovou jedničkou v oblasti (nejen) internetových vyhledávačů. 

V případě zájmu o tento nebo jiné produkty, které Vám pomůžou s přilákáním zákazníků na Váš web, se neváhejte ozvat na info@webmium.cz nebo pomocí kontaktního formuláře na našem webu webmium.cz.



Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy, rady a novinky
Marketingový kalendář 2021

Aby Vám neutekl žádný důležitý den roku, je tu pro Vás marketingový kalendář 2021. Buďte v obraze a pohlídejte si významné dny v roce s námi.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za měsíc březen

S jarem tu máme i další novinky ze sociálních sítí. A když budete mít štěstí, můžete si je přečíst třeba pěkně na terase na sluníčku. Jaké jsou novinky na Facebooku nebo Instagramu, se dozvíte právě teď.

Celý článek
Novinky za březen

Velikonoční svátky jsou již za námi. Určitě jsme si je všichni užili. Někdo pekl beránka, někdo pletl pomlázku nebo barvil vajíčka. My jsme pro Vás ještě připravili várku novinek z marketingu.

Celý článek
Novinky ze sociálních sítí za únor

Ani sociální sítě nezůstávají s novinkami pozadu. Proto Vám přinášíme náš další článek, kde máte všechny novinky pěkně pohromadě.

Celý článek

Všechny kategorie

Top