Prostě Perfektně Cílená reklama

Máte uživatelsky pohodlný eshop, kvalitní obsah i nabídku, komunikujete se zákazníky a budujete povědomí o značce. Super! Máte skvěle připravené podhoubí pro úspěch. Nespoléháte však na štěstí a hledáte si sami nové zákazníky? Prostřednictvím reklamy? Pak jste o krok napřed před konkurencí.

PPC reklama. Možná si ji spravujete sami. Možná se spoléháte na odborníky, kteří ji umí Prostě Perfektně Cílit. Genderově, zájmově, demograficky i časově. Jak zveřejnění reklamy v daný čas ovlivní její konverzní úspěšnost? Hodně.

Kdy se utrácí na internetu nejvíc?

Časy se mění. Zatímco před deseti lety nakupovali lidé na internetu nejčastěji o víkendu, dnes je všechno jinak. I když valná většina dokončených obchodů stále přichází z desktopů, nakupující se už nebrání obhlížení obchodů přes tablety a chytré telefony. Omrknou, naházejí do košíku a objednávku rovnou odkliknou. Volný čas si zákazníci nechávají pro sebe. A nákupy řeší v pracovní dny. Během přestávky v zaměstnání, cestou z práce nebo večer při sledování televize.

Který všední den je z hlediska konverze nejúspěšnější? Odpověď přinesla rozsáhlá studie celosvětových dat, zpracovaná společností RTB House. Nejsilnějším nákupním dnem je úterý. V tento den na reklamní kampaň kliká o 37 % uživatelů více, než v ostatní dny. Úterní konverze je dokonce o plných 43 % vyšší. Nejslabším nákupním dnem je naopak sobota. S mírou prokliku 11 %.

Jak jsou na tom Češi?

Světově. No vážně, i v České republice je sobota dnem, kdy online nákupy uskutečňuje nejméně lidí. Většina zákazníků totiž brouzdá po hypermarketech nebo tráví den s rodinou. Se světem držíme krok i v nejsilnějším nákupním dnu. Během úterků registrujeme o 35 % vyšší proklikovost než v sobotu. A to dokonce s neuvěřitelnými 84 procenty konverze. Češi ten den nakupují průběžně. Nejvíc po polední pauze mezi 14 a 16 hodinou. Nákupní vrchol však nastává mezi 20 a 22 hodinou úterní. V tento čas aktivně nakupuje 25 % zákazníků z celého dne.

Co tato data znamenají pro vás? Utrácejte v ten samý moment, kdy utrácejí vaši zákazníci. Sobotní reklamní prostor přenechte neznalé konkurenci a svoji PPC reklamu pusťte do světa v úterý. A ve středu. A pak kdykoliv podle analýzy dat chování vašich zákazníků. personalizovanou reklamou, zveřejněnou ve správný čas, zažijete příval objednávek. A to je to, oč tu běží.

Zaujal vás článek o Prostě Perfektně Cílené reklamě? Sdílejte ho s ostatními.

Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy a rady v online
Pět pádných důvodů, proč živnostník nepotřebuje nový web

Určitě jste se setkali s názory proč zrovna teď ten web nepotřebujete, že je to zbytečná práce, nemalý výdaj, starosti navíc a že máte přece super produkt nebo službu, která se prodává sama. Je to ale skutečně pravda? Pojďme se na to společně podívat trochu blíže.

Celý článek
Marketing živnostníka v kostce

Podnikáte ze všech sil a pořád to není ono? Nebo je to ono a mohlo by to být lepší? Nepodceňujete náhodou marketing? Určitě? Pojďme si udělat malé shrnutí toho, co všechno vlastně takový marketing pro malé a střední podnikání znamená.

Celý článek
Jaká inzerce je pro mě vhodná?

Pokud se teprve rozkoukáváte ve světě podnikání, jistě jste si už položili otázku, která inzerce je vhodná právě pro Vaše podnikání. Dnešní článek Vám může pomoci v rozhodování.

Celý článek
Průvodce reklamy na YouTube - Jaký typ kampaně zvolit?

Dnes se podíváme, jaké všechny typy kampaní můžete tvořit na kanálu YouTube. Na výběr máme několik možností. Co, která reklama umí a v čem Vám může pomoci. Také doporučení, jak je použít.

Celý článek

Všechny kategorie

Top