Prostě Perfektně Cílená reklama

Máte uživatelsky pohodlný eshop, kvalitní obsah i nabídku, komunikujete se zákazníky a budujete povědomí o značce. Super! Máte skvěle připravené podhoubí pro úspěch. Nespoléháte však na štěstí a hledáte si sami nové zákazníky? Prostřednictvím reklamy? Pak jste o krok napřed před konkurencí.

PPC reklama. Možná si ji spravujete sami. Možná se spoléháte na odborníky, kteří ji umí Prostě Perfektně Cílit. Genderově, zájmově, demograficky i časově. Jak zveřejnění reklamy v daný čas ovlivní její konverzní úspěšnost? Hodně.

Kdy se utrácí na internetu nejvíc?

Časy se mění. Zatímco před deseti lety nakupovali lidé na internetu nejčastěji o víkendu, dnes je všechno jinak. I když valná většina dokončených obchodů stále přichází z desktopů, nakupující se už nebrání obhlížení obchodů přes tablety a chytré telefony. Omrknou, naházejí do košíku a objednávku rovnou odkliknou. Volný čas si zákazníci nechávají pro sebe. A nákupy řeší v pracovní dny. Během přestávky v zaměstnání, cestou z práce nebo večer při sledování televize.

Který všední den je z hlediska konverze nejúspěšnější? Odpověď přinesla rozsáhlá studie celosvětových dat, zpracovaná společností RTB House. Nejsilnějším nákupním dnem je úterý. V tento den na reklamní kampaň kliká o 37 % uživatelů více, než v ostatní dny. Úterní konverze je dokonce o plných 43 % vyšší. Nejslabším nákupním dnem je naopak sobota. S mírou prokliku 11 %.

Jak jsou na tom Češi?

Světově. No vážně, i v České republice je sobota dnem, kdy online nákupy uskutečňuje nejméně lidí. Většina zákazníků totiž brouzdá po hypermarketech nebo tráví den s rodinou. Se světem držíme krok i v nejsilnějším nákupním dnu. Během úterků registrujeme o 35 % vyšší proklikovost než v sobotu. A to dokonce s neuvěřitelnými 84 procenty konverze. Češi ten den nakupují průběžně. Nejvíc po polední pauze mezi 14 a 16 hodinou. Nákupní vrchol však nastává mezi 20 a 22 hodinou úterní. V tento čas aktivně nakupuje 25 % zákazníků z celého dne.

Co tato data znamenají pro vás? Utrácejte v ten samý moment, kdy utrácejí vaši zákazníci. Sobotní reklamní prostor přenechte neznalé konkurenci a svoji PPC reklamu pusťte do světa v úterý. A ve středu. A pak kdykoliv podle analýzy dat chování vašich zákazníků. personalizovanou reklamou, zveřejněnou ve správný čas, zažijete příval objednávek. A to je to, oč tu běží.

Zaujal vás článek o Prostě Perfektně Cílené reklamě? Sdílejte ho s ostatními.

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Výkonnostní marketing
Chytrá strategie CPA

Chytrá strategie CPA neboli cost per action. To znamená cena za akvizici, kterou může být konverze. CPA je jedna z marketingových automatizovaných strategií. Kdy je vhodné ji použít a kdy naopak ne a jaké má výhody nebo nevýhody si přečtete zrovna teď.

Celý článek
Facebook Analytics končí

Facebook Analytics je spuštěn od roku 2017, tento nástroj nám poskytoval potřebná data a to i pro Instagram. Nyní chce Facebook užívání tohoto nástroje ukončit a to k 30. červnu 2021. Jaké jsou náhrady, se dozvíte po přečtení dnešního článku.

Celý článek
Kvalitní vstupní stránka jako základ pro PPC kampaně

Již jste se někdy zamysleli nad tím, kam přesně vedou odkazy z Vaších reklam? Jsou skutečně relevantní a poskytnou klientovi přesně ty informace, na které odkazujete v inzerátu? A co dalšího by měla vstupní stránka obsahovat? O tom všem Vám povíme v dnešním článku.

Celý článek
Zapracujte přes léto na SEO, abyste v září zaujali přední pozice ve vyhledávačích

Podnikáte v oboru, kde je pro Vás stěžejní se dobře zviditelnit v organickém vyhledávání s koncem léta? Pak je ideální čas začít s přípravami a realizací podstatných úprav na Vašem webu. Jak na to a na co nezapomenout, to si ukážeme v tomto článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top