Remarketing - důležitý pomocník pro Váš marketing

Proč je dobré využívat remarketing? V tomto článku se krátce zaměříme na pojem remarketing, což je dnes velmi populární marketingový nástroj. Rozdělíme ho na různé typy a povíme si, co dělat, když chcete s remarketingovou kampaní začít. Ale nejprve…

Co to vlastně remarketing je?

Remarketing je nástroj, který Vám umožní na Váš web přivést lidi, kteří ho již navštívili, ale neprovedli na něm žádnou akci (to znamená - nedokončili objednávku, nepoptali službu atd.). Jelikož remarketing cílí na lidi, kteří již přišli s Vaší značkou do kontaktu, tak je zde šance na získání konverzí vyšší.  

Pro správné fungování remarketingové kampaně je třeba na web přidat remarketingový kód, který přes cookies uživatele označí, když web navštíví, a následně mu reklamu zobrazuje na dalších webech v obsahové síti. Existuje několik možností, jak remarketing nastavit a pokud bude nastaven správně, může se stát velmi výkonným pomocníkem v propagaci Vašich produktů nebo služeb.

Typy remarketingu

Existuje několik typů remarketingu, přiblížíme si těchto pár základních příkladů, které postačí pro nějaký širší přehled:

Standardní remarketing 

Zobrazuje responzivní obsahovu reklamu nebo obsahovou reklamu potencionálním zákazníkům, kteří již byli na Vašem webu.

Dynamický remarketing

Většinou se používá se v případě, kdy se jedná o propagaci eshopu. Zobrazuje reklamy na přesné produkty, se kterými potencionální zákazník na Vašem webu integroval.

Vyhledávání  - RLSA

Způsob, který Vám umožní oslovit návštěvníky Vašeho webu ve vyhledávací síti Google.

Jak s remarketingovou kampaní začít.

Aby remarketing dobře fungoval, je třeba se seznámit s určitými způsoby, jak ho správně nastavit. 

Prvním krokem je správné nasazení remarketingového kódu, bez kterého kampaň nemůže fungovat. Ten si vygenerujete v Google Ads. Po nasazení, se můžete pustit do nastavení kampaně samotné. K tomu, aby remarketing fungoval, je třeba mít ostatní kampaně již trochu zaběhnuté. Abyste se dočkali vysněných konverzí, tak je třeba se zaměřit na samotné reklamy a také na to, jakým uživatelům je chcete zobrazit. Jelikož mají zaujmout uživatele, kteří již vaši značku viděli, ovšem žádnou akci na vašem webu neprovedli, tak se nesmí vzhled reklamy podceňovat a ideální je nebát se být kreativní. K tomu můžeme využít například responzivní obsahovou reklamu, do které lze přidat i video, a nebo bannerovou reklamu. 

A stejně jako u ostatních kampaní, tak i remarketing vyžaduje důsledné optimalizace a testování. Pokud si nevíte rady s tím, jak správně remarketingovou kampaň nastavit, případně byste sháněli někoho, kdo se vám o to vše z digitálu postará nebo naopak chcete jen profesionální konzultaci na řešení Vaší situace, tak se na nás obraťte. Jsme Vám k dispozici a moc rádi vám pomůžeme.


Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Google ADS
Chytrá strategie CPA

Chytrá strategie CPA neboli cost per action. To znamená cena za akvizici, kterou může být konverze. CPA je jedna z marketingových automatizovaných strategií. Kdy je vhodné ji použít a kdy naopak ne a jaké má výhody nebo nevýhody si přečtete zrovna teď.

Celý článek
Změna v přehledech míst v Google Ads aneb Konec geografickému a zeměpisnému přehledu

Google nezahálí a zavádí jednu novinku za druhou. Možná jste si již všimli, že došlo k další změně u kampaní v Google Ads, tentokrát v geografickém přehledu míst. Pojďte se teď s námi podívat, jak tato změna vypadá v praxi.

Celý článek
Optimalizujte zdroje produktů. My Vám řekneme proč

Google zavádí novinku v Nákupech, kde nově u produktů začíná zobrazovat “Materiál”. Více o novince v dnešním článku.

Celý článek
Merchant center bude vyžadovat atribut popisu-description

Google Merchant Center si pro nás připravil novinku, která by měla do budoucna usnadnit uživatelům získávání informací o prodávaných produktech, aby byly z reklamy patrné na první pohled. Více o chystané novince v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top