ROSSMANN chce přírodu šetřit s Vámi

ROSSMANN se pochlubil, že od 6. listopadu 2019 zavádí část zboží bez obalu.
Stalo se tak ve spojení se společností Henkel, zákazníci tedy mají od nynějška možnost doplnit si do nádob zakoupených v ROSSMANN např. oblíbené prací gely či mýdla a šampony.

Drogerie spustila kampaň s heslem "Krása je společně šetřit přírodu", a tak si ve vybraných prodejnách můžete produkty opakovaně doplnit.
Jedná se zatím o Prahu, Brno, Liberec a České Budějovice.

Jak to funguje?


"Při příchodu do prodejny si zákazník vybere prázdnou láhev libovolného výrobku a naskenuje její kód přímo v plnicí stanici.
Ta mu vygeneruje etiketu, která upozorní na datum spotřeby daného produktu.
Pak už zbývá pouze naplnit láhev a odejít s pocitem, že jsme zase o krok blíž regulaci nadměrné spotřeby plastu,
“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.

Pokladní následně označí zákazníkovi nově naplněnou nádobu samolepkou s poděkováním za doplnění, a takto označenou láhev si při příštím nákupu donese zákazník opět přímo na pobočku a využije ji k dalšímu doplnění.
Všechny velikosti nádob jsou při první koupi prodávány za jednotnou cenu 19,90 Kč.

Zdroj: tisková zpráva ROSSMANN https://www.rossmann.cz/-a9112---BAwa6na3/tiskova-zprava

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Konec manuálních plateb v Google Ads

Věděli jste, že manuální platby v Google Ads již nejsou k dispozici? Google možnost této platby zrušil a již nemáme na výběr. Zůstala nám jediná možnost, a to automatické platby. Více se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Heureka mění podmínky pro služby ověřeno zákazníky

Máme pro Vás novinky, které přináší největší srovnávač zboží Heureka a to pěkně za čerstva. Jaké změny nastanou a jaká to bude změna pro zákazníka či inzerenta, se dozvíte právě teď. Co vše se tedy od 1. dubna 2021 mění?

Celý článek
Instagram chystá nové prohlížení Stories

Už to víte? Instagram testuje vertikální feed pro Stories. To tedy znamená swajpovat dolů a nahoru. Uvidíme, zda toto testování bude úspěšné a budeme si zvykat na nové listování.

Celý článek
Konec s modifikovanou volnou shodou v Google Ads

Máme pro Vás žhavou novinku, která se týká klíčových slov ve Vašich reklamách. Je to ukončení modifikované volné shody, kterou nahradí shoda frázová. Pojďme se podívat, kdy tato změna nastane a jak ovlivní Vaše kampaně.

Celý článek

Všechny kategorie

Top