ROSSMANN chce přírodu šetřit s Vámi

ROSSMANN se pochlubil, že od 6. listopadu 2019 zavádí část zboží bez obalu.
Stalo se tak ve spojení se společností Henkel, zákazníci tedy mají od nynějška možnost doplnit si do nádob zakoupených v ROSSMANN např. oblíbené prací gely či mýdla a šampony.

Drogerie spustila kampaň s heslem "Krása je společně šetřit přírodu", a tak si ve vybraných prodejnách můžete produkty opakovaně doplnit.
Jedná se zatím o Prahu, Brno, Liberec a České Budějovice.

Jak to funguje?


"Při příchodu do prodejny si zákazník vybere prázdnou láhev libovolného výrobku a naskenuje její kód přímo v plnicí stanici.
Ta mu vygeneruje etiketu, která upozorní na datum spotřeby daného produktu.
Pak už zbývá pouze naplnit láhev a odejít s pocitem, že jsme zase o krok blíž regulaci nadměrné spotřeby plastu,
“ říká Olga Stanley, manažerka komunikace ROSSMANN.

Pokladní následně označí zákazníkovi nově naplněnou nádobu samolepkou s poděkováním za doplnění, a takto označenou láhev si při příštím nákupu donese zákazník opět přímo na pobočku a využije ji k dalšímu doplnění.
Všechny velikosti nádob jsou při první koupi prodávány za jednotnou cenu 19,90 Kč.

Zdroj: tisková zpráva ROSSMANN https://www.rossmann.cz/-a9112---BAwa6na3/tiskova-zprava

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
LinkedIn testuje formát Stories

Také Vás zajímá, co nového se chystá ve světě sociálních sítí? Pak Vám nesmí uniknout novinka, kterou si pro nás připravuje profesní sociální síť LinkedIn.

Celý článek
Horší skóre kvality kvůli vyskakovacím oknům

Máte na Vaších webových stránkách vyskakovací okna? Pak byste měli zpozornět. V dnešním článku se dozvíte, jak vyskakovací okna ovlivňují hodnocení kvality Vašeho webu vyhledávači.

Celý článek
Sklik má nový konverzní kód

Bojujete s nepřesným měřením konverzí? S Sklikem už nemusíte, protože si pro nás připravil novinku v podobě nového přesnějšího konverzního kódu. Více v článku.

Celý článek
Google Chrome rozšiřuje snahu o blokování reklam ve videu

Pojďme se společně podívat na další snahy o blokování reklam ze strany společnosti Google, tentokrát v oblasti videí.

Celý článek

Všechny kategorie

Top