Sklik Akademie aneb kampaně snadno a rychle

Toužíte se na naučit spravovat reklamní kampaně na Skliku? Pokud ano, máme pro Vás dobrou zprávu. Internetový vyhledávač Seznam.cz vytvořil edukační portál pro všechny, kteří mají zájem naučit se pracovat s tímto inzertním systémem. Nezáleží na tom, zda jste v oblasti internetových reklam nováčkem nebo již nějaké zkušenosti s tvorbou reklam máte. Celý portál je zpracovaný intuitivně a postupně Vás naučí vše, co bude potřebovat pro tvorbu reklam na Skliku. Jak tedy se studiem začít?

Sklik Akademie Webmium

Celý vzdělávací portál se nachází na adrese www.akademie.sklik.cz. Po načtení této stránky máme na výběr ze dvou typů kurzů. První typem je kurz pro PPC specialisty a druhým je kurz pro Marketéry. Rozdíl mezi těmito kurzy tkví v tom, že první skupina se zabývá přímo správou kampaní na sklik.cz, zatímco marketéři nepotřebují přímo spravovat kampaně, ale musí mít základní znalosti o fungování reklamního systému. Pokud si teď říkáte, že nepatříte ani do jedné z těchto skupin, nezoufejte. Vzdělávací portál je určen pro všechny PPC nadšence, nejen správce reklam nebo marketéry. Podívejme se blíže na to, co nás v jednotlivých kurzech čeká.

Celý kurz je přehledně rozdělen do tematických lekcí, u kterých je uvedena časová náročnost dané lekce. Na výběr máte z těchto tematických okruhů.

  • Vyhledávací kampaň – tato kategorie obsahuje sérii lekcí zaměřených na nastavení vyhledávací kampaně. Naučíte se zde řadit inzeráty ve vyhledávací síti, strukturovat vyhledávací kampaň, a hlavně založit kampaň ve vyhledávání za zvolit správná klíčová slova. Každá z těchto lekcí obsahuje podkapitoly pro hlubší pochopení zvoleného tématu. Některé z témat zde naleznete zpracované ve formě videa.
  • Produktové inzeráty – možná Vás teď napadlo, proč jsou produktové inzeráty zařazené hned za vyhledávací síti. Má to své opodstatnění. Produktové inzeráty se zobrazují vedle inzerátů ve vyhledávání a zkracují tak, cestu uživatele k danému cíli. Máme zde opět na výběr z množství podkategorií, které nám dohromady dávají ucelený přehled o produktových inzerátech a jejich nastavení a možnostech.
  • Obsahová síť – jak již název říká, tato lekce Vás naučí nastavit reklamu v obsahové síti, tak aby efektivně cílila na uživatele, kteří pročítají obsah na českých webech. V uvedených podkapitolách této lekce najdete vše, co budete potřebovat nejen ke správnému nastavení kampaně v obsahové síti, ale i následnému vyhodnocení úspěšnosti kampaně.
  • Retargeting – čas od času je dobré se připomenout uživatelům, kteří Váš web navštívili. Další lekce Sklik Akademie se zabývá tvorbou a nastavením kampaní, která má za úkol takové uživatele oslovit. Na tomto místě je dobré poznamenat, že se někdy můžete setkat s pojmem remarketing. Tyto dva pojmy mají naprosto totožný význam a slouží ke stejnému účelu.
  • Poslední lekcí je branding, kde se dozvíte vše potřebné, pro budování Vaší značky a dobrého jména Vaší firmy v internetovém prostředí. Naučíte se nastavit a správně zacílit kampaň pro branding. Po prostudování jednotlivých podkapitol dané lekce, získáte ucelenou představu o fungování brandových kampaní.

Výše zmíněných pět lekcí je obsaženo v části kurzu, která je určena pro PPC specialisty. Je vhodné si rovněž projít i část kurzu, která je určena pro marketéry. Tato část obsahuje jednu základní lekci, kde se dozvíte vše potřebné o reklamním portálu Sklik a jeho správě. Pokud zkombinujete znalosti získané z lekcí určených pro PPC specialisty s lekcí určenou pro marketéry, získáte ucelený přehled o fungování reklamního systému Sklik.

Nemáte čas se zabývat detailním nastavováním kampaně? Pak neváhejte a kontaktujte nás na email info@webmium.cz nebo pomocí formuláře na našich webových stránkách webmium.cz. Rádi Vám s Vaší kampaní a jejím nastavením pomůžeme.


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

E-commerce
Sklik Akademie aneb kampaně snadno a rychle

Chcete se naučit vytvářet reklamní kampaně na Skliku jako profesionál? Máme dobrou zprávu, Seznam vytvořil edukační portál pro všechny, kteří mají zájem vytvořit si sami svou reklamu. Jak na to se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Real time bidding - vše, co potřebujete vědět

Obchodovali jste někdy na burze s akciemi? Pokud ano, uvidíte, že Real time bidding je něco velmi podobného. Pokud ne, vše, co potřebujete vědět, se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Statistiky, kterým byste měli věnovat pozornost

Sociální sítě se každým dnem neustále vyvíjejí, a proto je třeba držet krok s nejnovějšími statistikami. V dnešním článku Vám ty nejdůležitější přinášíme všechny pohromadě.

Celý článek
Real-time bidding, nákup a prodej reklamy budoucnosti

Real-time bidding je aukční model nákupu a prodeje programatické reklamy v reálném čase. Jak funguje a jaké jsou výhody?

Celý článek

Všechny kategorie

Top