Sklik má nový konverzní kód

O dominanci společnosti Google na poli internetového vyhledávání snad ani nemá smysl psát. Avšak i vyhledávače, které nemají takový věhlas a slávu, se snaží přicházet s novinkami a vylepšeními svých služeb. Jedno takové vylepšení si pro nás připravil i inzertní portál Sklik od společnosti Seznam, druhého největšího vyhledávače v České republice. Na Seznamu probíhá zhruba 15 % veškerého vyhledávání na internetu v Česku. Oproti Googlu je toto číslo znatelně nižší, ale vezmeme-li v potaz celosvětovou dominanci Googlu, je toto procento více než úctyhodné.

Ale zpět k plánované novince inzertního portálu Sklik. Od 25. 3. 2020 je v této internetové platformě k dispozici nový konverzní kód pro měření konverzí, který nabídne uživatelům větší stabilitu a přesnost měření konverzí oproti stávajícímu kódu, který je méně odolný vůči různým blokátorům měření. Po jeho nasazení byste měli dostat přesnější data o měření konverzí. Toto zpřesnění by se podle vyjádření společnost Seznam mělo pohybovat v řádu jednotek procent.

sklik webmium


Možná si teď říkáte, co dělat, když máte v kampani již nasazen stávající kód pro měření konverzí? Jedinou možností je starý konverzní kód nahradit novým. Vězte, že výměna kódu není nic složitého a určitě ji bez problémů zvládnete.

Pokud již konverze měříte, nemusíte vytvářet novou konverzi. Stávající kód nemusíte měnit okamžitě, ale zbytečně s tímto krokem neotálejte. Funkčnost stávajících konverzních kódů je zaručena pouze do 1. června 2020. Věnujte maximální pozornost tomu, abyste na webu neměli nasazené oba kódy. V takovém případě by docházelo k duplicitnímu měření.

V případě, že v Skliku dosud konverze neměříte, je třeba vytvořit nový konverzní kód, který vložíte na webové stránky. Nový kód vytvoříte pomocí volby „Vytvořit konverzi“. Na stejném místě můžete konverzi pojmenovat a zadat její typ (zda se jedná o objednávku, registraci, odeslání formuláře nebo jinou konverzní akci).

Vytvoření nové konverzní akce v inzertním portálu Sklik:

  1. Přihlaste se do internetového rozhraní platformy Sklik.
  2. Z menu v horní liště klikněte na volbu „Nástroje“.
  3. Vyberte podzáložku „Sledování konverzí“.
  4. Zde zadejte požadované údaje a stiskněte tlačítko „Uložit a vygenerovat kód“.

Tyto čtyři jednoduché kroky Vám umožní přesnější měření Vaší kampaně. Pokud byste měli s výměnou kódu problém, je Vám k dispozici bohatá nápověda od Seznamu.

Nový konverzní kód prozatím nerozšiřuje jeho funkcionalitu, ale doufejme, že je pouze jednou z novinek a v budoucnu se můžeme těšit na mnohé další.

Pokud byste potřebovali s čímkoliv poradit, neváhejte nám napsat na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na naších stránkách webmium.cz/kontakt.

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Změna v přehledech míst v Google Ads aneb Konec geografickému a zeměpisnému přehledu

Google nezahálí a zavádí jednu novinku za druhou. Možná jste si již všimli, že došlo k další změně u kampaní v Google Ads, tentokrát v geografickém přehledu míst. Pojďte se teď s námi podívat, jak tato změna vypadá v praxi.

Celý článek
Google Ads chystá změny v zobrazování vyhledávacích dotazů

Google si pro nás přichystal další novinku, tentokrát jde o úpravu zobrazování vyhledávacích dotazů v účtech Google Ads. Chcete vědět více? Pak čtěte dnešní článek.

Celý článek
Výpadek reklam na Facebooku? Ads Status Page

Máte kampaně na Facebooku a trápí Vás občasné výpadky sociálních sítí? Nevěste hlavu, Facebook spustil stránku, kde neustále informuje o poruchách, které se týkají jeho služeb.

Celý článek
Co se dělo v červenci na sociálních sítích

Další měsíc je za námi a samozřejmě nebyla nouze o spoustu zajímavých novinek ve světě sociálních sítí. A my Vám teď přinášíme přehled těch nejzajímavější z nich.

Celý článek

Všechny kategorie

Top