Sklik má nový konverzní kód

O dominanci společnosti Google na poli internetového vyhledávání snad ani nemá smysl psát. Avšak i vyhledávače, které nemají takový věhlas a slávu, se snaží přicházet s novinkami a vylepšeními svých služeb. Jedno takové vylepšení si pro nás připravil i inzertní portál Sklik od společnosti Seznam, druhého největšího vyhledávače v České republice. Na Seznamu probíhá zhruba 15 % veškerého vyhledávání na internetu v Česku. Oproti Googlu je toto číslo znatelně nižší, ale vezmeme-li v potaz celosvětovou dominanci Googlu, je toto procento více než úctyhodné.

Ale zpět k plánované novince inzertního portálu Sklik. Od 25. 3. 2020 je v této internetové platformě k dispozici nový konverzní kód pro měření konverzí, který nabídne uživatelům větší stabilitu a přesnost měření konverzí oproti stávajícímu kódu, který je méně odolný vůči různým blokátorům měření. Po jeho nasazení byste měli dostat přesnější data o měření konverzí. Toto zpřesnění by se podle vyjádření společnost Seznam mělo pohybovat v řádu jednotek procent.

sklik webmium


Možná si teď říkáte, co dělat, když máte v kampani již nasazen stávající kód pro měření konverzí? Jedinou možností je starý konverzní kód nahradit novým. Vězte, že výměna kódu není nic složitého a určitě ji bez problémů zvládnete.

Pokud již konverze měříte, nemusíte vytvářet novou konverzi. Stávající kód nemusíte měnit okamžitě, ale zbytečně s tímto krokem neotálejte. Funkčnost stávajících konverzních kódů je zaručena pouze do 1. června 2020. Věnujte maximální pozornost tomu, abyste na webu neměli nasazené oba kódy. V takovém případě by docházelo k duplicitnímu měření.

V případě, že v Skliku dosud konverze neměříte, je třeba vytvořit nový konverzní kód, který vložíte na webové stránky. Nový kód vytvoříte pomocí volby „Vytvořit konverzi“. Na stejném místě můžete konverzi pojmenovat a zadat její typ (zda se jedná o objednávku, registraci, odeslání formuláře nebo jinou konverzní akci).

Vytvoření nové konverzní akce v inzertním portálu Sklik:

  1. Přihlaste se do internetového rozhraní platformy Sklik.
  2. Z menu v horní liště klikněte na volbu „Nástroje“.
  3. Vyberte podzáložku „Sledování konverzí“.
  4. Zde zadejte požadované údaje a stiskněte tlačítko „Uložit a vygenerovat kód“.

Tyto čtyři jednoduché kroky Vám umožní přesnější měření Vaší kampaně. Pokud byste měli s výměnou kódu problém, je Vám k dispozici bohatá nápověda od Seznamu.

Nový konverzní kód prozatím nerozšiřuje jeho funkcionalitu, ale doufejme, že je pouze jednou z novinek a v budoucnu se můžeme těšit na mnohé další.

Pokud byste potřebovali s čímkoliv poradit, neváhejte nám napsat na info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na naších stránkách webmium.cz/kontakt.

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Konec manuálních plateb v Google Ads

Věděli jste, že manuální platby v Google Ads již nejsou k dispozici? Google možnost této platby zrušil a již nemáme na výběr. Zůstala nám jediná možnost, a to automatické platby. Více se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Heureka mění podmínky pro služby ověřeno zákazníky

Máme pro Vás novinky, které přináší největší srovnávač zboží Heureka a to pěkně za čerstva. Jaké změny nastanou a jaká to bude změna pro zákazníka či inzerenta, se dozvíte právě teď. Co vše se tedy od 1. dubna 2021 mění?

Celý článek
Instagram chystá nové prohlížení Stories

Už to víte? Instagram testuje vertikální feed pro Stories. To tedy znamená swajpovat dolů a nahoru. Uvidíme, zda toto testování bude úspěšné a budeme si zvykat na nové listování.

Celý článek
Konec s modifikovanou volnou shodou v Google Ads

Máme pro Vás žhavou novinku, která se týká klíčových slov ve Vašich reklamách. Je to ukončení modifikované volné shody, kterou nahradí shoda frázová. Pojďme se podívat, kdy tato změna nastane a jak ovlivní Vaše kampaně.

Celý článek

Všechny kategorie

Top