Snapchat nyní umožňuje přehrávání až 3 minutové reklamy

V aplikaci Snapchat tráví uživatelé průměrně 30 minut času, denně pak vytvoří okolo 3.5 miliardy postů.
Není proto divu, že Snapchat oznámil prodloužení délky reklam s nadějí, že upoutá pozornost velkých značek, které chtějí zveřejňovat delší reklamy s příběhem


Co jsou rozšířené reklamy a jak budou fungovat?


Podobně jako u 6-sekundového nepřeskočitelného formátu reklamy Snapchat se tyto reklamy budou zobrazovat během procházení příspěvků ostatních uživatelů, přičemž inzerentům umožní prodloužit dobu reklamy od šesti sekund až na tři minuty.

Zatímco prvních šest sekund reklamy nebude možné přeskočit, poté už uživatelé mohou pokračovat v objevování ostatních příspěvků, anebo reklamu shlédnout celou.
Díky prodlouženému reklamnímu času můžete prodloužit představení své značky a vyprávět příběh tzv. GENERACI Z, což je internetová generace dětí narozených od poloviny 90. let 20. století.
Ty totiž používají aplikaci Snapchat nejvíce.

Zatím prodlouženou délku reklamy využily značky jako jsou Nissan, Gap či Fox 20th Century.

Zdroj: techcrunch.com, impactbnd.com

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
LinkedIn testuje formát Stories

Také Vás zajímá, co nového se chystá ve světě sociálních sítí? Pak Vám nesmí uniknout novinka, kterou si pro nás připravuje profesní sociální síť LinkedIn.

Celý článek
Horší skóre kvality kvůli vyskakovacím oknům

Máte na Vaších webových stránkách vyskakovací okna? Pak byste měli zpozornět. V dnešním článku se dozvíte, jak vyskakovací okna ovlivňují hodnocení kvality Vašeho webu vyhledávači.

Celý článek
Sklik má nový konverzní kód

Bojujete s nepřesným měřením konverzí? S Sklikem už nemusíte, protože si pro nás připravil novinku v podobě nového přesnějšího konverzního kódu. Více v článku.

Celý článek
Google Chrome rozšiřuje snahu o blokování reklam ve videu

Pojďme se společně podívat na další snahy o blokování reklam ze strany společnosti Google, tentokrát v oblasti videí.

Celý článek

Všechny kategorie

Top