Snapchat nyní umožňuje přehrávání až 3 minutové reklamy

V aplikaci Snapchat tráví uživatelé průměrně 30 minut času, denně pak vytvoří okolo 3.5 miliardy postů.
Není proto divu, že Snapchat oznámil prodloužení délky reklam s nadějí, že upoutá pozornost velkých značek, které chtějí zveřejňovat delší reklamy s příběhem


Co jsou rozšířené reklamy a jak budou fungovat?


Podobně jako u 6-sekundového nepřeskočitelného formátu reklamy Snapchat se tyto reklamy budou zobrazovat během procházení příspěvků ostatních uživatelů, přičemž inzerentům umožní prodloužit dobu reklamy od šesti sekund až na tři minuty.

Zatímco prvních šest sekund reklamy nebude možné přeskočit, poté už uživatelé mohou pokračovat v objevování ostatních příspěvků, anebo reklamu shlédnout celou.
Díky prodlouženému reklamnímu času můžete prodloužit představení své značky a vyprávět příběh tzv. GENERACI Z, což je internetová generace dětí narozených od poloviny 90. let 20. století.
Ty totiž používají aplikaci Snapchat nejvíce.

Zatím prodlouženou délku reklamy využily značky jako jsou Nissan, Gap či Fox 20th Century.

Zdroj: techcrunch.com, impactbnd.com

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Přejít nahoru