Snapchat nyní umožňuje přehrávání až 3 minutové reklamy

V aplikaci Snapchat tráví uživatelé průměrně 30 minut času, denně pak vytvoří okolo 3.5 miliardy postů.
Není proto divu, že Snapchat oznámil prodloužení délky reklam s nadějí, že upoutá pozornost velkých značek, které chtějí zveřejňovat delší reklamy s příběhem


Co jsou rozšířené reklamy a jak budou fungovat?


Podobně jako u 6-sekundového nepřeskočitelného formátu reklamy Snapchat se tyto reklamy budou zobrazovat během procházení příspěvků ostatních uživatelů, přičemž inzerentům umožní prodloužit dobu reklamy od šesti sekund až na tři minuty.

Zatímco prvních šest sekund reklamy nebude možné přeskočit, poté už uživatelé mohou pokračovat v objevování ostatních příspěvků, anebo reklamu shlédnout celou.
Díky prodlouženému reklamnímu času můžete prodloužit představení své značky a vyprávět příběh tzv. GENERACI Z, což je internetová generace dětí narozených od poloviny 90. let 20. století.
Ty totiž používají aplikaci Snapchat nejvíce.

Zatím prodlouženou délku reklamy využily značky jako jsou Nissan, Gap či Fox 20th Century.

Zdroj: techcrunch.com, impactbnd.com

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Google přestane zobrazovat stránky bez protokolu HTTPS

Pokud nebudete mít zabezpečený web, nebude vám fungovat remarketing. A pokud vám nefunguje remarketing, přicházíte o možné výdělky.

Celý článek
Chybí Vám živé vysílání v marketingové strategii? To je chyba

Živá videa udržují pozornost zákazníků déle, udržují je zapojené a ovlivňují nákupní chování.

Celý článek
Co rozhodne o konverzích na Vašem webu?

Hned 75 % zákazníků přiznává, že si o důvěryhodnosti firmy udělá obrázek už na základě její webové prezentace.

Celý článek

Všechny kategorie

Top