Snapchat nyní umožňuje přehrávání až 3 minutové reklamy

V aplikaci Snapchat tráví uživatelé průměrně 30 minut času, denně pak vytvoří okolo 3.5 miliardy postů.
Není proto divu, že Snapchat oznámil prodloužení délky reklam s nadějí, že upoutá pozornost velkých značek, které chtějí zveřejňovat delší reklamy s příběhem


Co jsou rozšířené reklamy a jak budou fungovat?


Podobně jako u 6-sekundového nepřeskočitelného formátu reklamy Snapchat se tyto reklamy budou zobrazovat během procházení příspěvků ostatních uživatelů, přičemž inzerentům umožní prodloužit dobu reklamy od šesti sekund až na tři minuty.

Zatímco prvních šest sekund reklamy nebude možné přeskočit, poté už uživatelé mohou pokračovat v objevování ostatních příspěvků, anebo reklamu shlédnout celou.
Díky prodlouženému reklamnímu času můžete prodloužit představení své značky a vyprávět příběh tzv. GENERACI Z, což je internetová generace dětí narozených od poloviny 90. let 20. století.
Ty totiž používají aplikaci Snapchat nejvíce.

Zatím prodlouženou délku reklamy využily značky jako jsou Nissan, Gap či Fox 20th Century.

Zdroj: techcrunch.com, impactbnd.com

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Instagram chystá nové prohlížení Stories

Už to víte? Instagram testuje vertikální feed pro Stories. To tedy znamená swajpovat dolů a nahoru. Uvidíme, zda toto testování bude úspěšné a budeme si zvykat na nové listování.

Celý článek
5 faktů o internetu, které jste možná nevěděli

Ačkoliv je internet fenoménem, který všichni důvěrně známe a denně ho používáme, málokdo z nás o něm ví základní fakta. Dnes si řekneme, co jste nejspíš ještě nevěděli.

Celý článek
Google vs. Seznam

Zajímá Vás, jak si vedou ve vyhledávání dva největší internetové vyhledávače v Česku? Který z nich se těší větší oblibě a na kterém je výhodnější inzerovat? To vše se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Změna v přehledech míst v Google Ads aneb Konec geografickému a zeměpisnému přehledu

Google nezahálí a zavádí jednu novinku za druhou. Možná jste si již všimli, že došlo k další změně u kampaní v Google Ads, tentokrát v geografickém přehledu míst. Pojďte se teď s námi podívat, jak tato změna vypadá v praxi.

Celý článek

Všechny kategorie

Top