Statistiky, kterým byste měli věnovat pozornost

V ČR používá Facebook 51% žen a 49% mužů a na Instagramu mají zastoupení ženy 54% a muži 46%. Proto je dobré si dobře rozmyslet jak, na koho a hlavně na jaké platformě budete svoji strategii tvořit.

Instagram dosáhne 112,5 milionů uživatelů v roce 2020 a 63% uživatelů se přihlásí na Instagram minimálně 1 denně. Z čehož vyplývá, že byste neměli brát přípravu Vašich příspěvků na lehkou váhu, a přizpůsobit tak Vaši strategii.

V březnu roku 2020 bylo v Česku 2 439 000 uživatelů, lidé od 18 do 24 let byli největší skupinou se 770 000 uživateli.

Facebook má v roce 2020 celkem 2,5 miliardy měsíčně aktivních uživatelů, v Česku je jich již 5 640 000 z čehož největší skupina 1 540 000 uživatelů jsou lidé od 25 do 34 let. 

Lidé stráví přibližně 3 hodiny denně na sociálních sítích a psaním si s přáteli. Díky tomu máte možnost uživatele zaujmout pomocí bannerové reklamy na Facebook obsahu či v messengeru. V případě, že potřebujete budovat brand, tak zde máte vysokou šanci na úspěch, protože 71% zákazníků, kteří měli pozitivní zkušenost s brandem na sociálních sítích, většinou doporučí brand přátelům nebo rodině.

49% uživatelů zajímá názor a recenze influencerů na sociálních sítích na produkty. Což znamená, že pokud influencer dobře ohodnotí Váš produkt, je větší šance, že si ho díky recenzi influencera koupí. Influencer marketing není zrovna stará záležitost a stále více než dobře funguje. Proto jestli ho Vaše firma nebo Vy sami ještě nepodporujete, doporučujeme si ho přidat do svého repertoáru. 

91% uživatelů všech sociálních sítí používají sociální sítě přes mobilní zařízení. Tuto informaci byste neměli brát na lehkou váhu hlavně u umístění reklam a tvoření grafického obsahu pro Vaše reklamy. 

Brandy mají 10x větší engagement na Instagramu než na Facebooku. Pro některý brandy ale samozřejmě existují i výjimky. Zde je dobrá dát si práci a udělat si research o Vašem oboru, abyste nezaháleli. 

Instagram statistiky Webmium
Facebook statistiky Webmium


Závěrem

Sociální sítě hrají neodmyslitelnou roli při budování brandu, reputaci značky a získávání potenciálních zákazníků. Kdo nemá reklamu na Facebooku nebo Instagramu, jakoby nebyl. A vy už máte reklamu na sociálních sítích nebo o ní teprve uvažujete? Pokud ne, rádi Vám s jejím založením a správou rádi pomůžeme. Stačí nám napsat na e-mail info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na naších stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.

Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Tipy a rady v online
Jaká inzerce je pro mě vhodná?

Pokud se teprve rozkoukáváte ve světě podnikání, jistě jste si už položili otázku, která inzerce je vhodná právě pro Vaše podnikání. Dnešní článek Vám může pomoci v rozhodování.

Celý článek
Průvodce reklamy na YouTube - Jaký typ kampaně zvolit?

Dnes se podíváme, jaké všechny typy kampaní můžete tvořit na kanálu YouTube. Na výběr máme několik možností. Co, která reklama umí a v čem Vám může pomoci. Také doporučení, jak je použít.

Celý článek
Atribuční modely

Většina z Vás, kteří se pohybují ve světě online kampaní termín “atribuce” jistě znají (a jistě nejen oni, protože tento termín se nevztahuje pouze k marketingu). Pro ty ostatní si termín objasníme a ukážeme si, kdy je vhodné použít jaký model.

Celý článek
Proč vůbec inzerovat v online světě

Chcete vyzkoušet online inzerci a stále váháte? Pojďme se spolu podívat, co taková online inzerce obnáší a v čem vám bude přínosná. Odpovědi na vaše otázky naleznete v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top