Statistiky, kterým byste měli věnovat pozornost

V ČR používá Facebook 51% žen a 49% mužů a na Instagramu mají zastoupení ženy 54% a muži 46%. Proto je dobré si dobře rozmyslet jak, na koho a hlavně na jaké platformě budete svoji strategii tvořit.

Instagram dosáhne 112,5 milionů uživatelů v roce 2020 a 63% uživatelů se přihlásí na Instagram minimálně 1 denně. Z čehož vyplývá, že byste neměli brát přípravu Vašich příspěvků na lehkou váhu, a přizpůsobit tak Vaši strategii.

V březnu roku 2020 bylo v Česku 2 439 000 uživatelů, lidé od 18 do 24 let byli největší skupinou se 770 000 uživateli.

Facebook má v roce 2020 celkem 2,5 miliardy měsíčně aktivních uživatelů, v Česku je jich již 5 640 000 z čehož největší skupina 1 540 000 uživatelů jsou lidé od 25 do 34 let. 

Lidé stráví přibližně 3 hodiny denně na sociálních sítích a psaním si s přáteli. Díky tomu máte možnost uživatele zaujmout pomocí bannerové reklamy na Facebook obsahu či v messengeru. V případě, že potřebujete budovat brand, tak zde máte vysokou šanci na úspěch, protože 71% zákazníků, kteří měli pozitivní zkušenost s brandem na sociálních sítích, většinou doporučí brand přátelům nebo rodině.

49% uživatelů zajímá názor a recenze influencerů na sociálních sítích na produkty. Což znamená, že pokud influencer dobře ohodnotí Váš produkt, je větší šance, že si ho díky recenzi influencera koupí. Influencer marketing není zrovna stará záležitost a stále více než dobře funguje. Proto jestli ho Vaše firma nebo Vy sami ještě nepodporujete, doporučujeme si ho přidat do svého repertoáru. 

91% uživatelů všech sociálních sítí používají sociální sítě přes mobilní zařízení. Tuto informaci byste neměli brát na lehkou váhu hlavně u umístění reklam a tvoření grafického obsahu pro Vaše reklamy. 

Brandy mají 10x větší engagement na Instagramu než na Facebooku. Pro některý brandy ale samozřejmě existují i výjimky. Zde je dobrá dát si práci a udělat si research o Vašem oboru, abyste nezaháleli. 

Instagram statistiky Webmium
Facebook statistiky Webmium


Závěrem

Sociální sítě hrají neodmyslitelnou roli při budování brandu, reputaci značky a získávání potenciálních zákazníků. Kdo nemá reklamu na Facebooku nebo Instagramu, jakoby nebyl. A vy už máte reklamu na sociálních sítích nebo o ní teprve uvažujete? Pokud ne, rádi Vám s jejím založením a správou rádi pomůžeme. Stačí nám napsat na e-mail info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na naších stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

E-commerce
Real time bidding - vše, co potřebujete vědět

Obchodovali jste někdy na burze s akciemi? Pokud ano, uvidíte, že Real time bidding je něco velmi podobného. Pokud ne, vše, co potřebujete vědět, se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Statistiky, kterým byste měli věnovat pozornost

Sociální sítě se každým dnem neustále vyvíjejí, a proto je třeba držet krok s nejnovějšími statistikami. V dnešním článku Vám ty nejdůležitější přinášíme všechny pohromadě.

Celý článek
Real-time bidding, nákup a prodej reklamy budoucnosti

Real-time bidding je aukční model nákupu a prodeje programatické reklamy v reálném čase. Jak funguje a jaké jsou výhody?

Celý článek
Instagram Shopping, nový prodejní kanál je už za humny

Nový prodejní kanál, Instagram Shopping, je už za humny. Věnujte mu svoji pozornost, stejně jako budování značky.

Celý článek

Všechny kategorie

Top