Tvoříme brand pro AHC

Co je u nás ve Webmium nového? Tvoříme brand pro firmy. Tentokrát změnou prošlo AHC.

O projektu
AHC, původně Ambeat Health Care je poskytovatel komplexní zdravotně sociální péče. Tvořili jsme kompletní identitu, která pokrývá například i tvorbu log pro jednotlivé objekty.

Začínáme
Klient nás požádal, abychom se vyhnuli užití motivu srdce. Ze společného posezení u kávy jsme pochopili, jak moc je pro tuto firmu důležitá péče pro jejich klienty. To je hlavní rozdíl mezi AHC a konkurencí! To je ta hlavní odlišnost od zbytku trhu. Péče! Tu v názvu "AHC" zastupuje písmeno "C" (Care), z kterého tedy uděláme hlavní prvek.


Tvoříme brand
To my tady občas děláme. Priority jsou jasné. Jde o zdravotní péči s velkým důrazem na péči jako takovou. Chce to jednoduchou a silnou značku, která bude zárukou kvalitní péče pro všechny klienty.

Použití
Klient obdržel také logomanuál a ukázky jak se má brand používat a jak označovat pobočky. Také jsme do návrhu zapracovali tiskové materiály, vizitky a animaci loga.


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Branding
Brandové kampaně nebo kampaně s okamžitou odezvou?

Víte, na jaké kampaně se zaměřit v dnešním marketingovém světě? Budou to kampaně s okamžitou odezvou nebo kampaně na budování značky? Kterou si vybrat? Obě mají své plusy i mínusy, my se na ně podíváme spolu.

Celý článek
Nano, mikro, makro a mega influenceři. Jakého si vlastně vybrat?

Influencer. To je člověk, který má za úkol nás ovlivnit tím, že propaguje určitou službu nebo produkt. Dnešní mládež by v dospělosti chtěla být právě influencerem. Ale co všechno za touto prací stojí a je vše opravdu tak jednoduché, jak se zdá? Na to se podíváme v dnešním článku.

Celý článek
Pracujte s recenzemi na internetu

Máte internetový obchod, nebo poskytujete služby a sledujete hodnocení Vašich klientů? Bojíte se negativních komentářů, nebo nevíte, co s nimi? S našimi radami se již negativních komentářů bát nemusíte, naopak z nich vytěžíte maximum. Vše se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Brand Safety aneb Reputace značky

Ochrana a reputace značky, budování dobrého jména firmy. Už jste to někdy slyšeli? A o co přesně jde a proč by Vás to mělo zajímat? O tom se dočtete v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top