Tvoříme brand pro MediSpot.cz

Dalším projektem, na jakém jsme v rámci brandingu pracovali, byla tvorba brandu pro MediSpot. V tomto případě jsme začínali úplně od začátku, protože MediSpot je nově vznikající e-shop, který bude nabízet širokou škálu zdravotnických pomůcek. Projekt je to ambiciózní. Nejen, že plánují otevření několika poboček, ale jejich vizí je i prorazit na zahraniční trh.

Začínáme s přípravou brandu

Tentokrát je vše kompletně na nás, nemáme ruce svázané žádným stávajícím logem. Medispot je sám o sobě zajímavý název. Má potenciál stát se velkou značkou, kterou bude většina lidí znát.

Medispot, MediSpot, ano, to je ono, ta slova graficky rozdělíme. Zvýrazníme a tím i znázorníme, že jsou tam dvě. Bude to fajn pro budoucí podbranding na pobočky. Efektu rozdělení dosáhneme snadno. Částečně to vyřeší užití velkých písmen na začátku každého slova. Ale my to chceme ještě více podtrhnout, celou tu ideu firmy. Chvíli uvažujeme o tom, oddělit slova barevností, ale když už uvažujeme o tom podtržení… Což takhle podtrhnout slovo Spot!

První varianta

Tvoříme brand

Hlavními body, které pro brand Medispotu chceme splnit jsou:

  • zvýraznění rozdělení slov,
  • vybrat vhodné barvy,
  • začlenit do loga zdravotnický motiv,
  • vytvořit ikonickou typografii.
Vybíráme barvu a font
Finální logo

Ve zdravotnickém oboru se na branding, ale ani na design celkově, moc nekouká. Proto nás Medispot potěšil, že to jako podstatné vidí. Toto uvažování je posouvá o krok dopředu před konkurenci.

Použití nového brandu je snadné

Emailový podpis, šablony pro prezentace i Word máme připravené. Vytvoříme logo spot a můžeme předávat. Spolu s novým logem v barevných variantách odesíláme klientovi i názorný manuál s ukázkami možností, jak a kde nový brand využít.

Využití loga na vizitkách
Využití loga na velké ploše
Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Branding
Brandové kampaně nebo kampaně s okamžitou odezvou?

Víte, na jaké kampaně se zaměřit v dnešním marketingovém světě? Budou to kampaně s okamžitou odezvou nebo kampaně na budování značky? Kterou si vybrat? Obě mají své plusy i mínusy, my se na ně podíváme spolu.

Celý článek
Brand Safety aneb Reputace značky

Ochrana a reputace značky, budování dobrého jména firmy. Už jste to někdy slyšeli? A o co přesně jde a proč by Vás to mělo zajímat? O tom se dočtete v dnešním článku.

Celý článek
Storytelling - Vyprávějte příběhy, ať nezmizíte v propadlišti dějin

Vyprávějte svým zákazníkům příběhy. O vaší firmě, produktech, o čemkoliv. Získáte si jejich pozornost.

Celý článek
6 důvodů, proč je branding důležitý

Proč je důležité věnovat pozornost brandu? Máme pro vás hned 6 důvodů. Dejte své značce důvěryhodnost.

Celý článek

Všechny kategorie

Top