Tvoříme brand pro MediSpot.cz

Dalším projektem, na jakém jsme v rámci brandingu pracovali, byla tvorba brandu pro MediSpot. V tomto případě jsme začínali úplně od začátku, protože MediSpot je nově vznikající e-shop, který bude nabízet širokou škálu zdravotnických pomůcek. Projekt je to ambiciózní. Nejen, že plánují otevření několika poboček, ale jejich vizí je i prorazit na zahraniční trh.

Začínáme s přípravou brandu

Tentokrát je vše kompletně na nás, nemáme ruce svázané žádným stávajícím logem. Medispot je sám o sobě zajímavý název. Má potenciál stát se velkou značkou, kterou bude většina lidí znát.

Medispot, MediSpot, ano, to je ono, ta slova graficky rozdělíme. Zvýrazníme a tím i znázorníme, že jsou tam dvě. Bude to fajn pro budoucí podbranding na pobočky. Efektu rozdělení dosáhneme snadno. Částečně to vyřeší užití velkých písmen na začátku každého slova. Ale my to chceme ještě více podtrhnout, celou tu ideu firmy. Chvíli uvažujeme o tom, oddělit slova barevností, ale když už uvažujeme o tom podtržení… Což takhle podtrhnout slovo Spot!

První varianta

Tvoříme brand

Hlavními body, které pro brand Medispotu chceme splnit jsou:

  • zvýraznění rozdělení slov,
  • vybrat vhodné barvy,
  • začlenit do loga zdravotnický motiv,
  • vytvořit ikonickou typografii.
Vybíráme barvu a font
Finální logo

Ve zdravotnickém oboru se na branding, ale ani na design celkově, moc nekouká. Proto nás Medispot potěšil, že to jako podstatné vidí. Toto uvažování je posouvá o krok dopředu před konkurenci.

Použití nového brandu je snadné

Emailový podpis, šablony pro prezentace i Word máme připravené. Vytvoříme logo spot a můžeme předávat. Spolu s novým logem v barevných variantách odesíláme klientovi i názorný manuál s ukázkami možností, jak a kde nový brand využít.

Využití loga na vizitkách
Využití loga na velké ploše
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Branding
Brandové kampaně nebo kampaně s okamžitou odezvou?

Víte, na jaké kampaně se zaměřit v dnešním marketingovém světě? Budou to kampaně s okamžitou odezvou nebo kampaně na budování značky? Kterou si vybrat? Obě mají své plusy i mínusy, my se na ně podíváme spolu.

Celý článek
Nano, mikro, makro a mega influenceři. Jakého si vlastně vybrat?

Influencer. To je člověk, který má za úkol nás ovlivnit tím, že propaguje určitou službu nebo produkt. Dnešní mládež by v dospělosti chtěla být právě influencerem. Ale co všechno za touto prací stojí a je vše opravdu tak jednoduché, jak se zdá? Na to se podíváme v dnešním článku.

Celý článek
Pracujte s recenzemi na internetu

Máte internetový obchod, nebo poskytujete služby a sledujete hodnocení Vašich klientů? Bojíte se negativních komentářů, nebo nevíte, co s nimi? S našimi radami se již negativních komentářů bát nemusíte, naopak z nich vytěžíte maximum. Vše se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Brand Safety aneb Reputace značky

Ochrana a reputace značky, budování dobrého jména firmy. Už jste to někdy slyšeli? A o co přesně jde a proč by Vás to mělo zajímat? O tom se dočtete v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top