Tvoříme brand pro Sestřička.cz

Máme za sebou další projekt tvorby brandu. Změnou prošla Sestřička.cz, celorepublikový poskytovatel domácí zdravotní péče. Jak celý proces probíhal?  

O projektu

Sestřička.cz je firma s tradicí. Značka funguje již řadu let a klienti logo znají. To je důležitý parametr pro tvorbu brandu. Nebudeme dělat značku novou, ale modernizovat stávající. Zde jsme se setkali s jedním z nejklasičtějších problémů při rebrandování již existující značky. Je důležité vycházet z aktuální podoby značky, a zároveň musíme myslet i na to, že logo se ještě používá na různých místech - autech, vizitkách, letácích a podobně. S tím jsme se museli vypořádat.

Začínáme

Cílem bylo, aby loga mohla prozatím existovat vedle sebe. Klient tedy nebude muset všechny doteď připravené materiály vyhodit, ale může je dál používat do vyčerpání zásob a do doby, než si vyrobí ty s novým logem.

Dostáváme se k samotnému procesu. Dnešní logo musíme "rozebrat" a najít element, který využijeme jako spojující prvek mezi logem starým a novým.

Logo – „pitva“

Co musíme zachovat? Je to celkem jednoduché. Rozhodně musí zůstat barevnost, alespoň tak nějak zhruba. Šedá a oranžová… Ok to půjde, ale přece jen je potřeba více než jen stejná barva… Co vlastně znamená ta divná vlnka vpravo? Cože? Panáček? Ta tečka má být hlava? No dobře… Ale když to takhle zrcadlím, tak mám divný srdíčko? No, jasně, nápad je na světě. Použijeme to pseudo srdíčko.

Realizace

Hlavní prvek máme, barevnost taky. Pustili jsme se do realizace našich myšlenek. Vznikne brand, který perfektně sedne businessu i situaci klienta.

Použití nového brandu na vizitkách
Nový brand se skvěle vyjímá i na velkoplošné reklamě
Nový brand je srozumitelný po celém světě

Zaujala vás změna, kterou prošlo logo Sestřičky? Moderní brand, apelující na aktuální požadavky svých klientů můžete mít i vy. Stačí říct.

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Branding
Brandové kampaně nebo kampaně s okamžitou odezvou?

Víte, na jaké kampaně se zaměřit v dnešním marketingovém světě? Budou to kampaně s okamžitou odezvou nebo kampaně na budování značky? Kterou si vybrat? Obě mají své plusy i mínusy, my se na ně podíváme spolu.

Celý článek
Nano, mikro, makro a mega influenceři. Jakého si vlastně vybrat?

Influencer. To je člověk, který má za úkol nás ovlivnit tím, že propaguje určitou službu nebo produkt. Dnešní mládež by v dospělosti chtěla být právě influencerem. Ale co všechno za touto prací stojí a je vše opravdu tak jednoduché, jak se zdá? Na to se podíváme v dnešním článku.

Celý článek
Pracujte s recenzemi na internetu

Máte internetový obchod, nebo poskytujete služby a sledujete hodnocení Vašich klientů? Bojíte se negativních komentářů, nebo nevíte, co s nimi? S našimi radami se již negativních komentářů bát nemusíte, naopak z nich vytěžíte maximum. Vše se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Brand Safety aneb Reputace značky

Ochrana a reputace značky, budování dobrého jména firmy. Už jste to někdy slyšeli? A o co přesně jde a proč by Vás to mělo zajímat? O tom se dočtete v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top