Webmium vybíralo vítěze projektu Nastartujte se


Již po sedmé se sešla odborná porota složená ze zástupců AMSP ČR, podnikatelů a partnerů programu, mezi kterými byl i letos Lukáš Barták, výkonný ředitel digitální agentury Webmium.

Vítězným projektem z celkových 64 přihlášených podnikatelských záměrů se stalo Nesnězeno, jehož cílem je zabránit plýtvání jídlem. Přes aplikaci si tak můžete jednoduše koupit přebytečné porce z některých restaurací, což pro planetu znamená značnou úlevu.

Autoři projektu Nesnězeno


„Před necelým rokem jsme se pokusili najít nejjednodušší řešení, kterým ověříme myšlenku a koncept projektu na českém trhu. Založili jsme facebookovou stránku, oslovili první podniky, které následně přebytečná neprodaná jídla nabízely v příspěvcích. Zájemci si je rezervovali komentářem a vyzvedli. Takto jsme za pár měsíců získali přes tisíce fanoušků, první desítky podniků a věděli, že se můžeme pustit do vývoje aplikace. Nyní je do Nesnězeno zapojených 60 tisíc uživatelů, najdete jej ve 300 podnicích v Praze, Brně a Olomouci. Zachránilo se již 20 tisíc porcí, projekt je však stále v počátcích,” říká Michaela Gregorová, spoluzakladatelka Nesnězeno.

Na realizaci tohoto podnikatelského záměru získal projekt od Komerční banky finanční grant ve výši 300 tisíc Kč.


Grantovým programem chce banka spolu s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) usnadnit rozjezd podnikání začínajícím podnikatelům.


Partneři: CEE Attorneys, mezinárodní advokátní kancelář, Webmium digitální agentura, Online fakturace Fakturoid, iPodnikatel.cz - portál (nejen) pro začínající podnikatele, PERFORMIA – www.performia.cz, Stable.cz - domény, webhosting, servery, e-mailing, TECHNOLOGICKÉ CENTRUM Hradec Králové

Mediální partneři: ekonomický deník E15, magazín o obchodu a exportu TRADE NEWS.


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Google Chrome rozšiřuje snahu o blokování reklam ve videu

Pojďme se společně podívat na další snahy o blokování reklam ze strany společnosti Google, tentokrát v oblasti videí.

Celý článek
Letos v Česku očekáváme útratu v reklamě 121 miliardy korun

Hlavní důvod růst mediálního trhu je digitální reklama, do které investuje čím dál více firem.

Celý článek
Chcete mít více objednávek než kdy jindy? Odpověď je SEO

Podívejte se s námi na naši malou případovou studii, kdy jsme chirurgovi přinesli tolik pacientů, že nestíhal objednávat.

Celý článek

Všechny kategorie

Top