Webmium vybíralo vítěze projektu Nastartujte se


Již po sedmé se sešla odborná porota složená ze zástupců AMSP ČR, podnikatelů a partnerů programu, mezi kterými byl i letos Lukáš Barták, výkonný ředitel digitální agentury Webmium.

Vítězným projektem z celkových 64 přihlášených podnikatelských záměrů se stalo Nesnězeno, jehož cílem je zabránit plýtvání jídlem. Přes aplikaci si tak můžete jednoduše koupit přebytečné porce z některých restaurací, což pro planetu znamená značnou úlevu.

Autoři projektu Nesnězeno


„Před necelým rokem jsme se pokusili najít nejjednodušší řešení, kterým ověříme myšlenku a koncept projektu na českém trhu. Založili jsme facebookovou stránku, oslovili první podniky, které následně přebytečná neprodaná jídla nabízely v příspěvcích. Zájemci si je rezervovali komentářem a vyzvedli. Takto jsme za pár měsíců získali přes tisíce fanoušků, první desítky podniků a věděli, že se můžeme pustit do vývoje aplikace. Nyní je do Nesnězeno zapojených 60 tisíc uživatelů, najdete jej ve 300 podnicích v Praze, Brně a Olomouci. Zachránilo se již 20 tisíc porcí, projekt je však stále v počátcích,” říká Michaela Gregorová, spoluzakladatelka Nesnězeno.

Na realizaci tohoto podnikatelského záměru získal projekt od Komerční banky finanční grant ve výši 300 tisíc Kč.


Grantovým programem chce banka spolu s Asociací malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) usnadnit rozjezd podnikání začínajícím podnikatelům.


Partneři: CEE Attorneys, mezinárodní advokátní kancelář, Webmium digitální agentura, Online fakturace Fakturoid, iPodnikatel.cz - portál (nejen) pro začínající podnikatele, PERFORMIA – www.performia.cz, Stable.cz - domény, webhosting, servery, e-mailing, TECHNOLOGICKÉ CENTRUM Hradec Králové

Mediální partneři: ekonomický deník E15, magazín o obchodu a exportu TRADE NEWS.


Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Google vs. Seznam

Zajímá Vás, jak si vedou ve vyhledávání dva největší internetové vyhledávače v Česku? Který z nich se těší větší oblibě a na kterém je výhodnější inzerovat? To vše se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Změna v přehledech míst v Google Ads aneb Konec geografickému a zeměpisnému přehledu

Google nezahálí a zavádí jednu novinku za druhou. Možná jste si již všimli, že došlo k další změně u kampaní v Google Ads, tentokrát v geografickém přehledu míst. Pojďte se teď s námi podívat, jak tato změna vypadá v praxi.

Celý článek
Google Ads chystá změny v zobrazování vyhledávacích dotazů

Google si pro nás přichystal další novinku, tentokrát jde o úpravu zobrazování vyhledávacích dotazů v účtech Google Ads. Chcete vědět více? Pak čtěte dnešní článek.

Celý článek
Výpadek reklam na Facebooku? Ads Status Page

Máte kampaně na Facebooku a trápí Vás občasné výpadky sociálních sítí? Nevěste hlavu, Facebook spustil stránku, kde neustále informuje o poruchách, které se týkají jeho služeb.

Celý článek

Všechny kategorie

Top