Youtube během měsíce září a října přestane zobrazovat přesná čísla odběratelů

Youtube oznámil plány na postupné ukončení zobrazování přesných počtů odběratelů pro kanály s více než 1.000 lidmi.

Namísto zobrazení přesného počtu uvidíme již jen zkrácené číslo, které bude dostupné všem uživatelům.
Tvůrci kanálu budou moci vidět přesný počet ve svém analytickém a YouTube Studio účtu, avšak veřejnosti zůstane přesný počet skryt.

Videoplatforma tuto změnu poprvé oznámila v květnu, ale neposkytla konkrétní podrobnosti o tom, kdy ke změně dojde.
Nedávno YouTube objasnil, že se připravuje na spuštění této iniciativy v září, dokončena by měla být o měsíc později.

Zdroj: https://support.google.com/youtube/thread/6543166?msgid=13119244

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Už to víte?
Google vs. Seznam

Zajímá Vás, jak si vedou ve vyhledávání dva největší internetové vyhledávače v Česku? Který z nich se těší větší oblibě a na kterém je výhodnější inzerovat? To vše se dozvíte v dnešním článku.

Celý článek
Změna v přehledech míst v Google Ads aneb Konec geografickému a zeměpisnému přehledu

Google nezahálí a zavádí jednu novinku za druhou. Možná jste si již všimli, že došlo k další změně u kampaní v Google Ads, tentokrát v geografickém přehledu míst. Pojďte se teď s námi podívat, jak tato změna vypadá v praxi.

Celý článek
Google Ads chystá změny v zobrazování vyhledávacích dotazů

Google si pro nás přichystal další novinku, tentokrát jde o úpravu zobrazování vyhledávacích dotazů v účtech Google Ads. Chcete vědět více? Pak čtěte dnešní článek.

Celý článek
Výpadek reklam na Facebooku? Ads Status Page

Máte kampaně na Facebooku a trápí Vás občasné výpadky sociálních sítí? Nevěste hlavu, Facebook spustil stránku, kde neustále informuje o poruchách, které se týkají jeho služeb.

Celý článek

Všechny kategorie

Top