Zaujměte zákazníky v každé fázi nákupního procesu: See, Think, Do, Care

Fáze See

Ve fázi See (z angl. vidět) oslovujete všechny svoje možné potenciální zákazníky. Tento okruh uživatelů je samozřejmě největší ze všech fází. V této fázi je potřeba připravit si reklamu, která opravdu zaujme a relevantní zákazník ji jen tak nepřeskočí. Vaším hlavním úkolem v této fázi je právě zaujmout svého potenciálního zákazníka.

Nejvhodnější kanály pro oslovení: blogy, sociální sítě (Facebook,Instagram, Twitter), Youtube, PPC pro obsahovou síť.

Fáze Think

Ve druhé fázi, která se nazývá Think (z angl. myslet), Váš zákazník již začíná o nákupu Vašeho produktu přemýšlet. V této fázi je důležité dát zákazníkovi všechny důvody, proč by měl nakoupit právě u Vás. Pomáháte svým zákazníkům vybrat si ten správný produkt, který potřebují.

Nejvhodnější kanály pro oslovení: sociální sítě, Youtube, PPC nebo SEO.

Fáze Do

Fáze, po které všichni toužíme. Ve fázi Do (z angl. dělat) zákazník již přesně ví, co bude potřebovat, ale ještě si není úplně jistý, kde produkt nakoupí. Vaším úkolem je ukázat mu, že právě u Vás to pro zákazníka bude nejvýhodnější a je třeba zákazníkovi celý proces nákupu co nejvíce usnadnit.

Nejvhodnější kanály pro oslovení: sociální sítě, PPC, SEO a v tomto případě hlavně reference, podle kterých se zákazník může rozhodnout.

Fáze Care

Spousta lidí si myslí, že práce se získáním zákazníka končí u třetí fáze Do. Je ale důležité si uvědomit, že je potřeba se o zákazníka starat i po nákupu, proto je zde fáze Care (z angl. pečovat). Opečovávat svého zákazníka, který u Vás již nakoupil, je daleko výhodnější a levnější, než získávat nové zákazníky z fáze See. Zákazníky, kteří u Vás již nakoupili, můžete obdarovat například bonusy, věrnostními body nebo slevami. Jen spokojení zákazníci se budou opakovaně vracet a znovu nakupovat.

Nejvhodnější kanály pro oslovení: sociální sítě, dále pak newsletter, Youtube nebo blog.

Závěrem

Cesta k získání zákazníků není v dnešním světě plném konkurence jednoduchá. Proto abyste byli se získáním nových zákazníků a prodejem úspěšní, je potřeba se dopředu připravit na všechny fáze nákupního procesu a připravit vhodnou strategii. Nenechte Váš online marketingu náhodě a nevyhazujte peníze oknem. Pokud potřebujete poradit, jak co nejlépe propagovat Váš web nebo e-shop, stačí nám napsat na e-mail info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na naších stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.

Chcete se nezávazně poradit? Kontaktujte nás
Děkujeme, Vaše zpáva byla odeslána.
Oops! Něco se pokazilo, zprávu nejde odeslat. Zkuste prosím později.
Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Social Media
Moc a bezmoc sociálních sítí

Všichni máme účet na Facebooku, Instagramu a na dalších sociálních sítích. Jaký vliv ale mají sociální sítě na naše chování, jak ovlivňují naše vztahy a chování? Pojďme se na to společně podívat.

Celý článek
Dynamické reklamy na Facebooku

Co jsou dynamické reklamy? Jedná se o jeden z nejúčinnějších typů kampaní na sociálních sítích, kterými můžete cílit na Vaši cílovou skupinu. Pojďme se teď podívat na to, jak vlastně vypadají a jak fungují.

Celý článek
Efektivnější a snazší práce s vlastními seznamy zákazníků

Novinka, která Vám pomůže zjednodušit Vaši práci se seznamy zákazníků. Přečtěte si, jak funguje, v čem Vám bude prospěšná a co všechno umí. Google se nám snaží neustále práci zjednodušovat a vylepšovat své funkce. Tak pojďme na to.

Celý článek
Nano, mikro, makro a mega influenceři. Jakého si vlastně vybrat?

Influencer. To je člověk, který má za úkol nás ovlivnit tím, že propaguje určitou službu nebo produkt. Dnešní mládež by v dospělosti chtěla být právě influencerem. Ale co všechno za touto prací stojí a je vše opravdu tak jednoduché, jak se zdá? Na to se podíváme v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top