Zaujměte zákazníky v každé fázi nákupního procesu: See, Think, Do, Care

Fáze See

Ve fázi See (z angl. vidět) oslovujete všechny svoje možné potenciální zákazníky. Tento okruh uživatelů je samozřejmě největší ze všech fází. V této fázi je potřeba připravit si reklamu, která opravdu zaujme a relevantní zákazník ji jen tak nepřeskočí. Vaším hlavním úkolem v této fázi je právě zaujmout svého potenciálního zákazníka.

Nejvhodnější kanály pro oslovení: blogy, sociální sítě (Facebook,Instagram, Twitter), Youtube, PPC pro obsahovou síť.

Fáze Think

Ve druhé fázi, která se nazývá Think (z angl. myslet), Váš zákazník již začíná o nákupu Vašeho produktu přemýšlet. V této fázi je důležité dát zákazníkovi všechny důvody, proč by měl nakoupit právě u Vás. Pomáháte svým zákazníkům vybrat si ten správný produkt, který potřebují.

Nejvhodnější kanály pro oslovení: sociální sítě, Youtube, PPC nebo SEO.

Fáze Do

Fáze, po které všichni toužíme. Ve fázi Do (z angl. dělat) zákazník již přesně ví, co bude potřebovat, ale ještě si není úplně jistý, kde produkt nakoupí. Vaším úkolem je ukázat mu, že právě u Vás to pro zákazníka bude nejvýhodnější a je třeba zákazníkovi celý proces nákupu co nejvíce usnadnit.

Nejvhodnější kanály pro oslovení: sociální sítě, PPC, SEO a v tomto případě hlavně reference, podle kterých se zákazník může rozhodnout.

Fáze Care

Spousta lidí si myslí, že práce se získáním zákazníka končí u třetí fáze Do. Je ale důležité si uvědomit, že je potřeba se o zákazníka starat i po nákupu, proto je zde fáze Care (z angl. pečovat). Opečovávat svého zákazníka, který u Vás již nakoupil, je daleko výhodnější a levnější, než získávat nové zákazníky z fáze See. Zákazníky, kteří u Vás již nakoupili, můžete obdarovat například bonusy, věrnostními body nebo slevami. Jen spokojení zákazníci se budou opakovaně vracet a znovu nakupovat.

Nejvhodnější kanály pro oslovení: sociální sítě, dále pak newsletter, Youtube nebo blog.

Závěrem

Cesta k získání zákazníků není v dnešním světě plném konkurence jednoduchá. Proto abyste byli se získáním nových zákazníků a prodejem úspěšní, je potřeba se dopředu připravit na všechny fáze nákupního procesu a připravit vhodnou strategii. Nenechte Váš online marketingu náhodě a nevyhazujte peníze oknem. Pokud potřebujete poradit, jak co nejlépe propagovat Váš web nebo e-shop, stačí nám napsat na e-mail info@webmium.cz nebo vyplňte formulář na naších stránkách webmium.cz/kontakt a my se Vám co nejdříve ozveme.

Sdílet

Děkujeme. Nyní stačí potvrdit váš e-mail a můžete se těšit z nového čtení.

Zadaný e-mail je již pro odběr novinek použit.

Další zajímavosti z oblasti

Výkonnostní marketing
Zapracujte přes léto na SEO, abyste v září zaujali přední pozice ve vyhledávačích

Podnikáte v oboru, kde je pro Vás stěžejní se dobře zviditelnit v organickém vyhledávání s koncem léta? Pak je ideální čas začít s přípravami a realizací podstatných úprav na Vašem webu. Jak na to a na co nezapomenout, to si ukážeme v tomto článku.

Celý článek
Zaujměte zákazníky v každé fázi nákupního procesu: See, Think, Do, Care

See-Think-Do-Care je výkonná marketingová metoda, která promění způsob, jakým komunikujete a prodáváte své cílové skupině. V tomto článku si postupně vysvětlíme jednotlivé fáze a nejvhodnější kanály pro každou z nich.

Celý článek
Affiliate marketing aneb Vydělávejte na provizích

Zajímá Vás affiliate marketing? A co to vlastně přesně znamená? Jak to celé funguje? A jaké jsou výhody i nevýhody? To se dozvíte právě teď.

Celý článek
Jak na reklamu na Facebooku

Uvažujete o reklamě na Facebooku a nevíte, jak začít? A co Vám vlastně reklama na sociální síti přinese? O tom si řekneme v dnešním článku.

Celý článek

Všechny kategorie

Top